Lige ved og næsten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Jeg fik svar imorges.. mens ankom... øvøv så jeg må på den igen..

æv æv ja så er der ikke andet for. jeg tror også mit er på vej, det føles sådan. men her er det så en fordel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

æv æv ja så er der ikke andet for. jeg tror også mit er på vej, det føles sådan. men her er det så en fordel

Ja det er øvøv men det går nok også. Så kan jeg søge nyt job istedet hehe.. så skal jeg jo ligefrem krydse for du får det

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Ja det er øvøv men det går nok også. Så kan jeg søge nyt job istedet hehe.. så skal jeg jo ligefrem krydse for du får det

ja der er fordele ved alting.

jeg tror det vil gøre tingene mere simple hvis jeg bare fik det, så..................neyy jeg vil hellere leve i illusionen om at det faktisk ku ske

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja der er fordele ved alting.

jeg tror det vil gøre tingene mere simple hvis jeg bare fik det, så..................neyy jeg vil hellere leve i illusionen om at det faktisk ku ske

hehe kan jeg godt forstå

Anmeld

13. maj 2010

Blyb

Chalala85 skriver:

Åh det var da en rigtig øv situation og ende i men dejligt du er gravid nu

Så må du gerne  for mig i næste månede

Jeg for dig i næste måned..

Det skal nok snart lykkedes..

Anmeld

13. maj 2010

Blyb

nutche skriver:

æv det lyder som en hård omgang. du skriver at man fjerner den op til 8. uge....hvad gør man så hvis man først opdager det senere?

Ja det var knap så sjov en oplevelse at komme igennem. Men heldigvis overlever vi alle det jo

Gynækologen sagde, at hvis man først opdagede man var gravid efter 8 uge med spiral, så skulle den blive siddende, for ikke at fremprovokere en abort.

Hvis den bliver siddende vokser den bare med ind i moderkagen og burde ikke kunne gøre nogen skade.

Anmeld

13. maj 2010

Lone Jakobsen

Blyb skriver:

Ja det var knap så sjov en oplevelse at komme igennem. Men heldigvis overlever vi alle det jo

Gynækologen sagde, at hvis man først opdagede man var gravid efter 8 uge med spiral, så skulle den blive siddende, for ikke at fremprovokere en abort.

Hvis den bliver siddende vokser den bare med ind i moderkagen og burde ikke kunne gøre nogen skade.

hold da op har nemlig altid undret mig over hvad der skete hvis man blev gravid med spiral. troede ikke man ku fjerne den uden at fosteret kom med ud.

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

Blyb skriver:

Det var jo egentlig meget smart at den kan det trods alt. Men hvorfor så fjerne den inden uge 8?!

Anmeld

14. maj 2010

Blyb

Chalala85 skriver:

Det var jo egentlig meget smart at den kan det trods alt. Men hvorfor så fjerne den inden uge 8?!

Åbenbart fordi den alligevel kan gøre mere skade end gavn ved at blive siddende.

Jeg forstod det heller ikke rigtigt, da jeg var hele møllen igennem. Jeg valgte bare at tro, på de kloge lægers ord i den meget sårbare tid

Anmeld

14. maj 2010

Chalala85

Blyb skriver:

Åbenbart fordi den alligevel kan gøre mere skade end gavn ved at blive siddende.

Jeg forstod det heller ikke rigtigt, da jeg var hele møllen igennem. Jeg valgte bare at tro, på de kloge lægers ord i den meget sårbare tid

Det er nok også det klogeste i alle tilfælde.. de må trods alt vide hvad der er det bedste i det lange løb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.