Gode råd til den første tid som forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Tdittmann

Jeg har nydt at når der kom barselsgæster at de så selv tog kage med, og at mange ofte havde lavet lidt aftensmad til forældrene så man ikke skulle tænke på det.

Min sundhedsplejeske sagde da jeg havde født nr. 2 at opvasken, nullermænd og vasketøj løber ingen og  ligger det nogen i vejen så må de jo gøre noget ved det. Så hvis det er muligt så lad opvask, vasketøj og nullermænd være opvask, vasketøj og nullermænd.

Og som en af jer andre skriver sig NEJ, hvis I ikke orker flere gæster og bed dem komme en anden dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

N&J

Rosa skriver:

Spørgsmål: Er det muligt at ens baby sover for meget? Niklas er rigtig god til at stikke en flaske i munden på hm og få ham til at sove hver gang han skriger (når han altså ikke har noget i bleen eller skal bøvses), men jeg bliver bange for om han måske sover for meget hvis vi "bedøver ham" med mad hver gang han skriger...?

Jeg vækkede Nikita hver gang hun sov for mange timer, fordi jeg simpelthen var bange for at der var et eller andet galt, men nej de sover meget forskelligt og nogle dage/uger vil baby bare sover nærmest hele dagen for kun lige at spise indimellem og andre dage er de meget mere vågne.. 

Anmeld

10. maj 2010

N&J

dorthemus skriver:

Det er jeg glad for du siger  En skrigende baby er også dét jeg frygter allermest, så jeg har lavet en aftale med Runa om, at sådan bliver hun IKKE, BASTA!

prøvede jeg også, men åbenbart havde den lille dame en anden opfattelse.. stædige lille unge

Anmeld

10. maj 2010

Valle81

Spørgsmål: Er det muligt at ens baby sover for meget? Niklas er rigtig god til at stikke en flaske i munden på hm og få ham til at sove hver gang han skriger (når han altså ikke har noget i bleen eller skal bøvses), men jeg bliver bange for om han måske sover for meget hvis vi "bedøver ham" med mad hver gang han skriger...?

Babyer sover meget:0) De første 3 uger sov Anton uafbrudt. han varr vitterligt kun vågen for at skirge at nu var han sulten, så fik han mad og sov nærmest da flasken ramte munden:0)

Nu er han lige lidt over 6 uger og ja han sover stadig kæmpe meget vil skyde på at han sover 19 timer i døgnet. Faktisk sover han næsten uafbrudt fra 2100 om aftenen til 1600 ddagen efter. Kun lige vågen for at spise og få ren ble og snakke i en halv times tid:0)

Christina

Anmeld

10. maj 2010

Vial

Min tvillingesøster, som er mor til to, siger:

RYTME ER NOGET BØRN FÅR, NÅR DE SOM 16-ÅRIGE STÅR PÅ ET DISKOTEK

...det skræmmer en kommende single tvillingemor...

Anmeld

10. maj 2010

Valle81

KaMa skriver:

Min tvillingesøster, som er mor til to, siger:

RYTME ER NOGET BØRN FÅR, NÅR DE SOM 16-ÅRIGE STÅR PÅ ET DISKOTEK

...det skræmmer en kommende single tvillingemor...

Du skal ikke blive skræmt, for det passer altså ikke helt:0)

Siger en mor til to, som har en datter der altid har haft en super rytme både sove og spisemæssigt og nu med en dreng som lader til at følge i samme spor:0)

Knus

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Endnu et spørgsmål: Hvor ondt har baby når den bare er alm. sulten /skal bøvses eller skiftes men skriger som om der er ild i ham???

Anmeld

10. maj 2010

Trolde_mor

Hvor er der bare kommet mange gode råd - det er simpelthen så skønt. De bliver alle husket og taget imod med kyshånd

Anmeld

10. maj 2010

Trolde_mor

Rosa skriver:

Jeg LYTTER!!!!

Dig der inspirerede til tråden og tusind tak fordi du har delt dine følelser og oplevelser omkring den første start med os der endnu ikke har født

Anmeld

10. maj 2010

Trolde_mor

Rosa skriver:

Jeg LYTTER!!!!

Dig der inspirerede til tråden og tusind tak fordi du har delt dine følelser og oplevelser omkring den første start med os der endnu ikke har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.