Køns test - at fravælge sit barn grundet "forkert" køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Mathilde

Jamen jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige det er da små menneske-liv. Jeg forstår slet ikke hvis det er tilfældet, at nogle får fjernet deres lille barn fordi det ikke lige passer med det køn de helst ville have...det er sørgeligt

Tap eller ej - det er vel det mindste af det, er det ikke? Det er det i min verden, så længe man får et velskabt barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

oo

jeg tror så ikke en meter på de test, for come nu lige on mand! hvis det var så easypeasy at finde ud af kønnet, så ville lægerne sgu da ikke scanne rundt for at finde ud af det

men jeg er naturligvis imod at man fravælger sit barn grundet kønnet...jeg kan overhovedet ikke se at kønnet spiller ind i glæden ved at få et barn. I mine øjne er det udelukkende i forhold til sygdom og handicaps at man skal lave scanninger og ikke for at sidde og glo på en ufærdig baby i maven...men sådan er jeg jo så stramt anlagt

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Jeg mener slet og ret, at disse tests burde forbydes både ud fra et moralsk men også et etisk aspekt.

K.h. Linda

Anmeld

6. maj 2010

Muffinmus

Det skulle være yderst strafbart at fravælge køn på den måde.

Så kan det ikke blive mere umoralsk eller lavt.

Kun egoistiske, selvcentredede, kønsfiksede mennesker gør sådan noget og så bør de jo nok i virkelighende IKKE være forældre overhovedet.

DÅRLIG SMAG.

En ting er at vide kønnet for at forberede sig mentalt på det ene eller andet, male værelser, købe ind og vælge navn. Det er KUN postivt, men at fra vælge et levende barn fordi de har en tissemand er forkasteligt og direkte klamt og modbydeligt.

Og der ud over virker de teste komplet omvendt de meste af tiden:-)

Der er lavet undersøgelser på ikke mindre end 2 babysider mindst hvor dem der har prøvet de tests i 80 % af tilfældende havde fået helt forkert svar. Så endnu mere grund til ikke at gøre det så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.