Køns test - at fravælge sit barn grundet "forkert" køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Pia.

Hvad mener I om det ? At man nu meget tidlige i graviditeten kan få at vide hvad køn ens barn er og derefter vælge det fra eller til også selvom den lille er sund og rask... Man kan købe disse test over nettet...

Jeg er dybt chokket... Hvem pokker fravælger pga. køn.... !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Patrick07

PU HA kan slet ikke beskrive mine ord for sådan noget "hylkerri" Hvis man ønsker at blive gravid og få et barn så burde det da være fuldkommen lige meget hvilket køn det har... EJJJ sådan noget kan jeg bare slet ikke forholde mig til bliver bare så

Anmeld

6. maj 2010

Maja_4000

Jeg kunne aldrig drømme om at fravælge mit barn på grund af kønnet !

Men på den anden side er jeg mega nysgerrig efter at finde ud af , hvad jeg har i maven .. Så jeg kunne godt finde på at tage sådan en test - bare for sjov .. Alt efter hvad de koster :b

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Patrick07 skriver:

PU HA kan slet ikke beskrive mine ord for sådan noget "hylkerri" Hvis man ønsker at blive gravid og få et barn så burde det da være fuldkommen lige meget hvilket køn det har... EJJJ sådan noget kan jeg bare slet ikke forholde mig til bliver bare så

Vi deler vist meget godt de samme tanker omkring det her - jeg er også dybt chokket... !!! Mener slet ikke den slags mennesker skulle have børn.. Tænk hvad de ellers kunne finde på at vælge fra...

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne aldrig drømme om at fravælge mit barn på grund af kønnet !

Men på den anden side er jeg mega nysgerrig efter at finde ud af , hvad jeg har i maven .. Så jeg kunne godt finde på at tage sådan en test - bare for sjov .. Alt efter hvad de koster :b

Det er jo også en helt anden sag - jeg er også blevet scannet op til flere gange bare pga. min og min mands nysgerrighed - vi ville bare så gerne vide hvad maven gemte på.... Så der kan jeg godt følge dig, men den her slags test bliver så brugt til at se det inden uge 12 - så de har muligheden for at vælge det fra....

Anmeld

6. maj 2010

Maja_4000

Pia. skriver:

Det er jo også en helt anden sag - jeg er også blevet scannet op til flere gange bare pga. min og min mands nysgerrighed - vi ville bare så gerne vide hvad maven gemte på.... Så der kan jeg godt følge dig, men den her slags test bliver så brugt til at se det inden uge 12 - så de har muligheden for at vælge det fra....

Men man kan jo i princippet ikke vide , om det er derfor folk vælger abort .. 

Jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i , at nogle vil fravælge på grund af kønnet .. Synes det er SÅ forkert !

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Maja_4000 skriver:

Men man kan jo i princippet ikke vide , om det er derfor folk vælger abort .. 

Jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i , at nogle vil fravælge på grund af kønnet .. Synes det er SÅ forkert !

Nej det er korrekt, men det var det testen blev brugt til... (så det i nyhederne) Den blev bevist taget for kønnet... Det er jo kun en scanning der kan fortælle om barnet fejler noget og det så er derfor folk vælger det fra... eller af andre personlige årsager, men her var det fordi kønnet ikke lige passet ind... !!!!

Anmeld

6. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Én ting er, at 'ønske' sig et bestemt køn fremfor et andet, men en anden ting er sgu' at man vælger fra på den måde, hvilket efter min mening er fuldstændig forkasteligt! Sådanne mennesker burde skamme sig, når man samtidig tænker på alle de mennesker der kæmper en kamp om at få lov til at blive forældre!!!

Anmeld

6. maj 2010

Patrick07

Altså må da ærligt indrømme at jeg denne gang havde håbet på en pige... Men min dejlige dejlige mave gemte på endnu en lille dreng... Og bare tanken om at jeg skulle vælge HAM fra fordi han ikk var en HUn gør mig helt  

Men nej man kan vel ikke være 100% sikker på det er derfor forælderne vælger deres barn fra.. Men må indrømme jeg ville miste alt respekt for vedkommede, synes slet ikke man kan bruge det som en "grund" om man vil have barnet eller ej...

Undskyld men pu ha

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Mathildesmor skriver:

Én ting er, at 'ønske' sig et bestemt køn fremfor et andet, men en anden ting er sgu' at man vælger fra på den måde, hvilket efter min mening er fuldstændig forkasteligt! Sådanne mennesker burde skamme sig, når man samtidig tænker på alle de mennesker der kæmper en kamp om at få lov til at blive forældre!!!

Meget enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.