Køns test - at fravælge sit barn grundet "forkert" køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Pia.

Stumpen skriver:

Det tror jeg ikke den er, men ved bare at der blev fortalt i nyhederne for et års tid siden vel at man oplever flere og flere mødre der vælger abort pga kønnet...

Ja det var også i nyhederne her til morgen ... Prøv at se nyhederne i aften - så kommer det nok igen....

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Kruse90

Jeg er dybt chokeret. Hørte det godt i radioen i morges.
Hvem FANDEN kan da finde på det?
Hvis babyen er sund og rask!!!

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

Stumpen skriver:

Det tror jeg ikke den er, men ved bare at der blev fortalt i nyhederne for et års tid siden vel at man oplever flere og flere mødre der vælger abort pga kønnet...

Så det er ikke selve testen men brugen af den vi er imod? Jeg synes det lyder helt utroligt at der i Danmark skulle sidde nogen kvinder der vælger et barn fra pga køn. Det ligger bare så langt uden for min fatteevne... Men det er selvfølgelig ikke det samme som at det ikke forekommer

Anmeld

6. maj 2010

Stumpen

Pia. skriver:

Ja det var også i nyhederne her til morgen ... Prøv at se nyhederne i aften - så kommer det nok igen....

Knus Pia.

Behøves ikke, synes det er så latterligt, så kan jeg næsten bedre forstå at man vælger sit foster fra i uge x pga en manglende arm!

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Stumpen skriver:

Behøves ikke, synes det er så latterligt, så kan jeg næsten bedre forstå at man vælger sit foster fra i uge x pga en manglende arm!

Ja det er jo helt klart noget andet at tage et valg over for misdannelser - men køn !!! det er jo sindsygt...

Anmeld

6. maj 2010

Stumpen

Mettemus skriver:

Så det er ikke selve testen men brugen af den vi er imod? Jeg synes det lyder helt utroligt at der i Danmark skulle sidde nogen kvinder der vælger et barn fra pga køn. Det ligger bare så langt uden for min fatteevne... Men det er selvfølgelig ikke det samme som at det ikke forekommer

Jeg synes det er en god ting i forhold til de kulturer der har et-barns-politik, da sådan en babypiges liv er forskånet for en tragisk start på livet, hvis hun da får lov at overleve, hvis fosteret fjernes inde i maven...

Anmeld

6. maj 2010

Valle81

Pia. skriver:

Hvad mener I om det ? At man nu meget tidlige i graviditeten kan få at vide hvad køn ens barn er og derefter vælge det fra eller til også selvom den lille er sund og rask... Man kan købe disse test over nettet...

Jeg er dybt chokket... Hvem pokker fravælger pga. køn.... !!!

Hejsa

Jeg synes det er så klamt, usmageligt, modbydeligt, vammelt og ja kan slet ikke finde ord for det.

Disse test burde forbydes lang væk i helvede!!!!

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

Stumpen skriver:

Jeg synes det er en god ting i forhold til de kulturer der har et-barns-politik, da sådan en babypiges liv er forskånet for en tragisk start på livet, hvis hun da får lov at overleve, hvis fosteret fjernes inde i maven...

Ja det er rigtig nok, hellere fravalgt i 10. uge end at blive efterladt i en kurv foran et børnhjem el. lign.. Og jeg tror da også at langt de fleste alligevel kun vil bruge den for sjov og for at få stillet nysgerrigheden?

Anmeld

6. maj 2010

Stumpen

Mettemus skriver:

Ja det er rigtig nok, hellere fravalgt i 10. uge end at blive efterladt i en kurv foran et børnhjem el. lign.. Og jeg tror da også at langt de fleste alligevel kun vil bruge den for sjov og for at få stillet nysgerrigheden?

Det vil jeg da håbe..

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Mettemus skriver:

Ja lad os da håbe det... - Frygter desværre bare det modsatte, hvis der virkelig sidder nogen som ønsker et bestemt køn og ved inden abort grænsen at det ikke bliver det ønskede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.