Køns test - at fravælge sit barn grundet "forkert" køn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Pia.

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg synes det er så klamt, usmageligt, modbydeligt, vammelt og ja kan slet ikke finde ord for det.

Disse test burde forbydes lang væk i helvede!!!!

Meget enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Pia.

Der er nyheder på tv2 nu (10.00) ... Det kommer igen om lidt... så kan I der har lyst høre om det...

Anmeld

6. maj 2010

Bare mig..

Jeg synes det er fuldkommen forkasteligt, at man på den måde kan vælge til og fra..

Men jeg tænker ds også på, hvor sikker den der test kan være på kønnet.. - Det er mere i forbindelse med, hvis man tog en for "sjov" fordi man er nysgerrig så tidligt efter kønnet.

Men modbydeligt det er det sku, at man fravæger et bestemt køn!!!

Marikka 39+0.. - Det kører hele tiden på tv2 news.

Anmeld

6. maj 2010

B&J

ja jeg læste det inde på dr1... jeg blev så sur da jeg er en af dem der slet ikke vil vide kønnet før barnet kommer til det kan da være lige meget bare det er sundt og rask.. det er et liv vi snakker om og ikke en eller anden rosin man bare smider væk...

Anmeld

6. maj 2010

Sabsy

Pia. skriver:

Hvad mener I om det ? At man nu meget tidlige i graviditeten kan få at vide hvad køn ens barn er og derefter vælge det fra eller til også selvom den lille er sund og rask... Man kan købe disse test over nettet...

Jeg er dybt chokket... Hvem pokker fravælger pga. køn.... !!!

Du kan jo snart "sammensætte" dit eget barn.. :s

Hvor er glæden så henne?? - Jeg ville ikke have mulighed for at kunne sætte mit barn sammen som jeg vil, jeg er glad for at vi bare har muligheden for at få et barn..

Har så ondt af de brugere herinde som ikke kan eller har svært ved at få børn, også kommer der sådan et dunk i hovedet med at nu kan du vælge om du vil have en abort fordi det er en dreng..

BARE BARNET ER SUNDT OG RASK!!!

Anmeld

6. maj 2010

Diana...

Altså det ligger så langt fra min lille verden at man kan finde på at fravælge et barn pga kønnet det burde ikke være lovligt, og så kan man da ikke ønske sig et barn nok. 

Knus Diana 

Anmeld

6. maj 2010

silden85

jeg kunne aldrig finde på at fravælge mit barn i maven pga af kønnet  men jet tror stadigvæk at det vil være sjovt at ta så en test, for at se om det passer med det i sidste ende

men de kunne da også bare flytte så man først kan ta den i uge 13, for så kan folk jo ikke fravælge det pga af kønnet

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article2059530.ece

her kan i læse mere om det

Anmeld

6. maj 2010

quity

Pia. skriver:

Hvad mener I om det ? At man nu meget tidlige i graviditeten kan få at vide hvad køn ens barn er og derefter vælge det fra eller til også selvom den lille er sund og rask... Man kan købe disse test over nettet...

Jeg er dybt chokket... Hvem pokker fravælger pga. køn.... !!!

Så er man syg i hovedet.

Undskyld mig, men enten ønsker man sig et barn eller ej. Får man ik det køn man gerne ville så er det da bare ærgeligt og så må man bare elske sit barn ubetinget alligevel.

Man kan ikke regne med de tests. Går i mødregruppe som har taget en sådan test, den viste at de skulle have en dreng(uden nogen tvivl). Til scanning ønskede de også at vide hvilket køn, scanning viste en pige og det fik de...

Så tror ik på de test

Anmeld

6. maj 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Stumpen skriver:

Jeg synes det er en god ting i forhold til de kulturer der har et-barns-politik, da sådan en babypiges liv er forskånet for en tragisk start på livet, hvis hun da får lov at overleve, hvis fosteret fjernes inde i maven...

Problemet er bare at man så i langt højere grad ville risikere "udrydning" af det kvindelige køn i de lande.

Der er allerede problemer i Kina. Der er alt alt for få kvinder, så mændene kan ikke blive gift og risikoen for voldtægt stiger markant som antallet af kvinder falder.

Men ja, det er jo en langt større problematik end hvad en test kan ændre på.

Anmeld

6. maj 2010

LilyMarleen

Den virker slet ikke, den giver forkert svar.. Så det er latterligt at nyhederne ikke har taget testen i analyse for at tjekke om den overhovedet er sikker, før de puster en stemning op!

Som sagt kan man slet ikke stole på denne hersens intiligenter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.