Hvad tog du på, under din graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

mamalicious

Perl skriver:

hm.. Jeg er 180 høj og var 77 kg da jeg blev gravid med Nadia, da jeg var gravid med hende inden jeg skulle føde var jeg på omkring 90 kg, dvs 13 kg tog jeg på, denne gang er jeg nu i uge 16 og har taget 6 kg på indtil videre, syntes jeg er gået lidt i stå nu hvor jeg voksede meget i starten, jeg er spændt på hvor meget det bliver til. Jeg var foresten 77 inden jeg blev gravid denne gang, men det tog et stykke tid at komme af med. .. var på 83 et langt stykke tid efter jeg havde fået nadia

Men du har jo højden til det !!! sejt du fik smidt det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

mamalicious

nannanadja skriver:

jeg tog 25kg på første gang, 20kr med nr 2 og med nr 3 var det også 18-20kg.. men har heldigvis tabt det hele igen

Endnu en beundrings værdig Qinde

Anmeld

6. maj 2010

Lillefe

mamalicious skriver:

Men du har jo højden til det !!! sejt du fik smidt det......

Hehe tak

Anmeld

7. maj 2010

nannanadja

mamalicious skriver:

Endnu en beundrings værdig Qinde

tak    det kan godt lade sig gøre at tabe det hele igen- jeg kunne så andre kan også.

Anmeld

7. maj 2010

LRJ

vejede 63 inden jeg blev gravid, dagen før jeg fødte vejede jed 91, så tog 28 kg på :/ vejer i dag 28 dage efter fødslen 68 kg

Anmeld

7. maj 2010

Tina2

Jeg er 1.80 cm høj, vejede 72 kg da jeg blev gravid 1. gang og tog 25 kg på. Da min datter var 4 mdr havde jeg tabt mig 30 kg og var på 67 kg....

2. gang startede jeg igen på 72 kg og tog lede 31 kg på og landede på 103 kg!!!! Til hans dåb da han var 9 uger havde jeg smidt 22 kg og havde tabt alle 31 kg da han var 9 mdr.

Denne gang er jeg så startet på 73 kg og har taget knap 10 kg på nu og er i uge 21..... Ville ønske jeg var en af dem der kunne slutte en graviditet af med at sige "jeg tog 12-14 kg på" men det sker ikke her! Desværre.... Spiser ellers som jeg plejer, dog sundere og dyrker mere motion nu end før jeg var gravid, MEN det hjælper altså ikke......

Anmeld

7. maj 2010

XXSS

Sisley skriver:

Jeg er 170 cm høj og vejede inden graviditeten ca. 70 kg - vil betegne mig selv som normalvægtig, så jeg bliver egentlig noget chokeret over dem der er nogenlunde samme højde, der vejer 60 kg og derunder også skriver, at de er normalvægtige  - men OK det er selvfølgelig også et spørgsmål om hvordan man er bygget og hvordan det fordeler sig.

Jeg er i dag 39+3 og har taget 35 kg på - jeg vil tro de 10 kg er vand for jeg ligner simpelthen en Michelinmand

Sisley

Jeg tænker lidt det samme for mig virker det i underkanten at være over 1,70 og veje under 60!  Er selv 1,58 og vejede inden 1. graviditet 63 kg. kom op og veje ca. 80 (men nok ganske normalt) som var lige i overkanten efter min mening.

Lige inden jeg nåede at blive gravid igen 2. gang var jeg kommet ned på de samme 63 kg og nu er jeg 29+0 og vejer 73 ca. 10 kg +. vil gerne ned på en idealvægt der hedder omkring de 58-60 som er normalvægt for min højde og drøjde.

Men jeg har kæmpet for at smide kg. - det er ikke alle der "ammer" kg af.

Anmeld

7. maj 2010

Nanna444

Jeg vejede 55kg inden min graviditet og endte paa 71kg Så tog 16kg på. Havde smidt det hele igen efter ca 4mrd Udelukkende pga amning tror jeg

Anmeld

7. maj 2010

LivasMor

Min historie er lige omvendt.
Jeg blev gravid i en periode hvor kiloene raslede af.
4 mdr op til graviditeten tabte jeg mig fra 115 til 85 kg.
Under min graviditet tabte jeg mig til at veje 74 (vægt dagen jeg fødte).
Jeg tabte mig helt til 56 kg efter fødslen.
I dag vejer jeg 69

Anmeld

7. maj 2010

Shibby

33 kg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.