Hvad tog du på, under din graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

N&J

Jeg vejede 88 inden jeg blev gravid, og tog 9 kg på og svingede 1-2 kg grundet væsken, så lige under de 100 mens jeg var gravid, jeg tabte mig til 80 4 mdr, efter fødslen, men er nu tilbage på det samme som før, så nu star den på træning, så jeg kan komme ned på de 80 igen, så kan jeg altid sætte mig et nyt mål bagefter.. 

Jeg spiste altså hvad jeg ville til tros for min vægt, jeg skulle bare have tacos hvis det var det jeg ville, så jeg passede slet ikke på min vægt under graviditeten, men tog jo også kun 9 kg på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mutti2

Jeg tog 35 kg på.

Jeg er 173 og vejede før 72 kg.

Jeg havde tabt det hele igen efter 6 mdr!!

aner ikke hvor alle de kg sad henne, for jeg var virkeligt pæn gravid, og havde en smuk mave. Men de var der

Anmeld

5. maj 2010

Pige2009

Jeg tog 10 kg. på. Vejede 73 kg. inden jeg blev gravid og var 169 høj, hvilket er meget almindeligt

K.h. Linda

Anmeld

5. maj 2010

starsofheaven

Jeg tog 10 kg på ialt.. og det hele sad på maven.. og 2 dage efter fødslen havde jeg tabt det hele igen

Anmeld

5. maj 2010

Anne85

Altid dejligt at læse at der også er andre der har taget "godt" på.

1. graviditet - vejede 55 inden - tog 21 på og tabte 15-16 indenfor de kommende måneder (de sidste 5 kg var vist kommet for at blive... men havde også fået en anden krop - bredere hofter, mindre bryster osv)

2. graviditet (er i uge 33) - vejede 60 kg inden og har indtil videre taget 18,5 kg på  Absolut ikke noget jeg er stolt af, men jeg spiser sundt - har dog haft emget lavt aktivitetsniveau grundet smerter i bækkenet og nu smerter i underlivet + konstante plukveer... håber det går lige så nemt som sidst at få tabt det hele igen

Ifølge min læge er det helt normalt for mig at tage +20 kg på og ikke noget hun på nogen måde er bekymret for  Det er kun mig der er voldsomt træt af det

Anmeld

6. maj 2010

Vinker

Jeg vejede 59 kilo inden og endte på ca 75 kilo = 16 kilo

Anmeld

6. maj 2010

mamalicious

N&J skriver:

Jeg vejede 88 inden jeg blev gravid, og tog 9 kg på og svingede 1-2 kg grundet væsken, så lige under de 100 mens jeg var gravid, jeg tabte mig til 80 4 mdr, efter fødslen, men er nu tilbage på det samme som før, så nu star den på træning, så jeg kan komme ned på de 80 igen, så kan jeg altid sætte mig et nyt mål bagefter.. 

Jeg spiste altså hvad jeg ville til tros for min vægt, jeg skulle bare have tacos hvis det var det jeg ville, så jeg passede slet ikke på min vægt under graviditeten, men tog jo også kun 9 kg på... 

Super sejt, at du tabte SÅ meget på kun 4 mdr. !!!!!!!

Beundrings værdigt !!!

Anmeld

6. maj 2010

mamalicious

starsofheaven skriver:

Jeg tog 10 kg på ialt.. og det hele sad på maven.. og 2 dage efter fødslen havde jeg tabt det hele igen

HVOR SUPER TARVELIGT !!!!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2010

N&J

mamalicious skriver:

Super sejt, at du tabte SÅ meget på kun 4 mdr. !!!!!!!

Beundrings værdigt !!!

Ja, men skal jo have tabt dem igen, men er gået igang, og håber på at kunne komme ned på de 82-80 i sommerferien, små skridt i den rigtige retning.. 

Anmeld

6. maj 2010

mamalicious

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

1. graviditet tog jeg 10 kilo på

2. graviditet og jeg 2 kilo på

Var overvægtigt fra begyndelse begge gange, men størrer anden gang.

Skænt med EN i samme båd... Dog har du formået at holde linien lidt bedre end jeg !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.