Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
N&J skriver: Ja, men skal jo have tabt dem igen, men er gået igang, og håber på at kunne komme ned på de 82-80 i sommerferien, små skridt i den rigtige retning..
Ja, men skal jo have tabt dem igen, men er gået igang, og håber på at kunne komme ned på de 82-80 i sommerferien, små skridt i den rigtige retning..
Må jeg være fræk at spørge hvor høj du er ???
Du ser super slank ud på profil billedet !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: Må jeg være fræk at spørge hvor høj du er ??? Du ser super slank ud på profil billedet !!!
Ja det må du da, men jeg er super lille, 162 cm, men vejer omkring 84 på billedet, det sidder bare meget godt på mig.. og er også den type der ikke skal længere ned end 70 kg alt under ville ikke passe til mig..
Milla-Victoria's mor skriver: Jeg tog 35 kg på. Jeg er 173 og vejede før 72 kg. Jeg havde tabt det hele igen efter 6 mdr!! aner ikke hvor alle de kg sad henne, for jeg var virkeligt pæn gravid, og havde en smuk mave. Men de var der
Jeg tog 35 kg på.
Jeg er 173 og vejede før 72 kg.
Jeg havde tabt det hele igen efter 6 mdr!!
aner ikke hvor alle de kg sad henne, for jeg var virkeligt pæn gravid, og havde en smuk mave. Men de var der
WOW........ super sejt !!!!!!!
N&J skriver: Ja det må du da, men jeg er super lille, 162 cm, men vejer omkring 84 på billedet, det sidder bare meget godt på mig.. og er også den type der ikke skal længere ned end 70 kg alt under ville ikke passe til mig..
Åååååh er da pænt misundelig !!!
Er selv 163 cm HØJ !! men slås med en kampvægt på 89 kg..... og JEG ser overvægtig ud !!!
Jeg vejer 107kg og jeg syntes ærlig talt det er vildt jeg kunne blive gravid med denne kampvægt. Jeg er kun i uge 9+4 så ved ik hvor meget jeg kommer til at tage på, forhåbentligt ik mere end 4-5kg. Ellers kan mine ben da ikke bære mig. Jeg er kun 167cm høj.
mamalicious skriver: Åååååh er da pænt misundelig !!! Er selv 163 cm HØJ !! men slås med en kampvægt på 89 kg..... og JEG ser overvægtig ud !!!
Min læge sagde da jeg blev gravid i sin tid, at jeg da ikke skulle tænke på overvægt ift babyen, da jeg jo ikke var overvægtig (altså inden jeg havde været på vægten og den sagde 88.. ) så tror egentlig det sidder nogenlunde, men syntes det har ændret sig en hel dewl efter fødslen, da jeg pludselig har fået en lille top mave.. så målet er at komme ned på de 80 og få en nogenlunde flad mave igen.. du er velkommen til at skrive en pb, hvis du har brug for et lille spark bagi for at komme igang indimellem, så kan jeg jo gøre det samme..
mullesmith2 skriver: Jeg vejer 107kg og jeg syntes ærlig talt det er vildt jeg kunne blive gravid med denne kampvægt. Jeg er kun i uge 9+4 så ved ik hvor meget jeg kommer til at tage på, forhåbentligt ik mere end 4-5kg. Ellers kan mine ben da ikke bære mig. Jeg er kun 167cm høj.
HOLD nu da........ Blev simpelthen SÅ nysgerrig efter at se billeder af dig.... Dit profil billede sladre da heller ikke om evt overvægt!!!!.....
Er jeg mon den eneste hvis krop egentligt afslører den fine vægt??????????
mamalicious skriver: HOLD nu da........ Blev simpelthen SÅ nysgerrig efter at se billeder af dig.... Dit profil billede sladre da heller ikke om evt overvægt!!!!..... Er jeg mon den eneste hvis krop egentligt afslører den fine vægt??????????
Har ik lagt nogen billeder ind af kroppen nej, den er sku så grim og stor. Men jeg håber sku bare jeg kan klare en graviditet og en fødsel. Har en veninde der vejer 120kg der har fået en rask pige så jeg håber da det kan lade sig gøre. Men jeg havde også og var igang med lidt kur inden jeg blev gravid da jeg troede det var derfor jeg ik blev gravid i første forsøg men først i 5. måned vi prøvede. Jeg har altid være overvægtig. Men 107kg er det højeste jeg nogensinde har vejet.
jeg tog 25kg på første gang, 20kr med nr 2 og med nr 3 var det også 18-20kg.. men har heldigvis tabt det hele igen
hm.. Jeg er 180 høj og var 77 kg da jeg blev gravid med Nadia, da jeg var gravid med hende inden jeg skulle føde var jeg på omkring 90 kg, dvs 13 kg tog jeg på, denne gang er jeg nu i uge 16 og har taget 6 kg på indtil videre, syntes jeg er gået lidt i stå nu hvor jeg voksede meget i starten, jeg er spændt på hvor meget det bliver til. Jeg var foresten 77 inden jeg blev gravid denne gang, men det tog et stykke tid at komme af med. .. var på 83 et langt stykke tid efter jeg havde fået nadia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128