Hvad tog du på, under din graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

LotteN

jeg vejede ca 67 kg da jeg blev gravid. tog ca 13 kg på og nu 2 år efter jeg fødte vjer jeg 65 kg - men det tog et godt stykke tid før jeg fik  smidt kiloene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Vidunderligeunger

hej

Jeg er i dag 36+2, har taget 9 kilo på indtil nu, vejede 58 inden jeg blev gravid og jeg er 170 høj så meget normal, slank bygning inden og det jeg har taget på nu sidder på maven og i brysterne... 

Er begyndt at få en lille smule vand i fødderne her den sidste uges tid, så der kommer nok et par kilo endnu inden lillepigen melder sin ankomst

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

I min første graviditet tog jeg 20 kg på, men ork - de forsvandt hurtigere end jeg havde taget dem på

Nu er jeg 32+3 og har indtil videre taget 16 kg på, og skal nok ende op på de 20 kg endnu engang.

Jeg forstår egentligt ikke helt hvor alle de kg sidder henne, for umiddelbart synes jeg ikke selv at jeg har hvalros-størrelse endnu..... Det sidder da primært på maven, ja, også er mine ben måske også blevet lidt tykkere end normalt

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er 169 cm høj og vejede 55 kg da jeg blev gravid. Jeg tog 14 kg på og mangler nu (11 uger efter fødslen) at smide 4 kg...

Anmeld

5. maj 2010

Risen

almindelig før (måske en smule undervægtig) har taget 12 kilo på indtil nu .. 

Anmeld

5. maj 2010

9510

Da jeg blev gravid første gang tabte jeg mig 20 kg vejede 93 og sluttede på 73, og tabte yderlige 10 kg mens jeg ammede

da jeg så blev gravid 2 gang tog jeg så lidt over 20 kg på, og dem slåsser jeg så stadig med at komme af med,,,

Anmeld

5. maj 2010

L.J.L

var undervægtig før jeg blev gravid, vejede 54 kilo, (178 høj) tog 28 kilo på i graviditeten, toppede på 82 kilo og vejer nu 64 kilo, som er min idealvægt

Anmeld

5. maj 2010

DLM

er i uge 32 indtil videre har jeg taget 11 kg på

Anmeld

5. maj 2010

Sisley

Jeg er 170 cm høj og vejede inden graviditeten ca. 70 kg - vil betegne mig selv som normalvægtig, så jeg bliver egentlig noget chokeret over dem der er nogenlunde samme højde, der vejer 60 kg og derunder også skriver, at de er normalvægtige  - men OK det er selvfølgelig også et spørgsmål om hvordan man er bygget og hvordan det fordeler sig.

Jeg er i dag 39+3 og har taget 35 kg på - jeg vil tro de 10 kg er vand for jeg ligner simpelthen en Michelinmand

Sisley

Anmeld

5. maj 2010

siw84

jeg vejede 58 kg inden og er 170 høj, jeg tog 12,5 kg på og her 11 uger efter fødslen har jeg tabt de 10 kg.. de første 8,5 kg røg så på de første 14 dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.