Hvad tog du på, under din graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Ansemusen

Jeg er nu 39+2 og har taget 19 kilo på  Det gik fint langsomt i starten, men siden de 12 kilo har jeg taget et kilo på om ugen, hverken mere elelr mindre. PRÆCIS et kilo hver eneste uge. Virkelig mystisk og rigtig rigtig øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

mamalicious

LivasMor skriver:

Min historie er lige omvendt.
Jeg blev gravid i en periode hvor kiloene raslede af.
4 mdr op til graviditeten tabte jeg mig fra 115 til 85 kg.
Under min graviditet tabte jeg mig til at veje 74 (vægt dagen jeg fødte).
Jeg tabte mig helt til 56 kg efter fødslen.
I dag vejer jeg 69

Wow... Hvordan gjorde du dog det ????!!!!

Anmeld

8. maj 2010

lulleh

mamalicious skriver:

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide hvor meget I tog på under jeres graviditet ??? - Var I over eller undervægtige forinden ???

Selv har jeg i begge mine graviditeter taget på, således, at min slut vægt i begge tilfælde var 85 kg. Dog selvom jeg vejede 72 kg inden i 1 graviditet, og 60  kg inden 2 graviditet......

min vægt før jeg blev gravid var 48,5kilo
og nu 32+4 siger den 75 kilo.
har lige taget 12 kilo på, på under 6 uger
og der kan stadig nå at komme nogen flere kilo på .. :/

Anmeld

8. maj 2010

mamalicious

lulleh skriver:

min vægt før jeg blev gravid var 48,5kilo
og nu 32+4 siger den 75 kilo.
har lige taget 12 kilo på, på under 6 uger
og der kan stadig nå at komme nogen flere kilo på .. :/

Jamen søde dog... hva vejede du ca. på dit profil billede??? Med en SÅ fin vægt, før graviditet, så tror jeg da næsten, at du er en af dem, der nok skal smide det igen !!!

Anmeld

8. maj 2010

Maya-mus

Jeg vejer normalt 50-52 kg.. Dog havde jeg taget lidt på, inden jeg blev gravid, så jeg vejede nok omkring 56 kg, da jeg tog en positiv graviditets test.

Nu er jeg i uge 33+5, og jeg vejer lige knap 70 kg

Det kan altså mærkes i de "små" ben, skulle jeg lige hilse og sige?! Jeg føler mig, som en hel flodhest, og lidt til...

Nå men, af kommer det jo nok, på et tidspunkt

Anmeld

8. maj 2010

lulleh

mamalicious skriver:

Jamen søde dog... hva vejede du ca. på dit profil billede??? Med en SÅ fin vægt, før graviditet, så tror jeg da næsten, at du er en af dem, der nok skal smide det igen !!!

jamen det er taget den 17 april . og ca en vægt der siger 68-69 kilo ..
jaa det tror jeg også . dyrker meget motion hver dag . dog ikk lige for tiden pga sygdom og bækkenløsning :/

Anmeld

8. maj 2010

LivasMor

mamalicious skriver:

Wow... Hvordan gjorde du dog det ????!!!!

Ja det er s** et godt spørgsmål.

Jeg sluttede et udkørt 7-årigt forhold, hvor jeg gik i en lidt depressiv tilstand. Derefter kom det egentlig helt af sig selv og tog for alvor fart da jeg blev stormende forelsket i min nuværende partner. Blev hurtigt gravid og valgte at beholde barnet. Under min graviditet rendte jeg MEGET til lægen, for mit vægttab ville ikke stoppe og det bekymrede mig, men Liva fulgte alle kurver til punkt og prikke og var sund og rask, så måske fik hun bare alt næring og efterlod et minimum til mig.

Lægen kan i hvert fald ingen forklaring give, men kom med forslag til hvad forklaringen KUNNE være: måske var det depression der havde presset vægten op, måske var det min forbrænding der var i stykker og af en ukendt årsag blev kickstartet. Måske har jeg haft en infektion af en art, måske gjorde mine celleforandringer og keglesnit en forskel.... tja... aner det faktisk ikke... men faktum er at der i alt på ca 1 år røg omkring 50 kg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.