tid til at gå til bekendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Åååhh, ja de tigerspring altså! Har du bogen Vidunderlige uger? Synes hun ser dejlig ud på de billeder, jeg har set. Tigerspringene er da heldigvis kun en fase.

Vi har det super godt. Laura trives og er ved at gro sin første tand. Man kan tydeligt både se og mærke tanden, så det bliver spændende at se, hvornår den er helt fremme.

Det går også super med grød og mos. Hun får havregrød hver morgen til morgenmad og kartoffelmos med grøntsager og en spsk. kød af forskellig slags om aftenen

Nej, den har jeg ikke!?

Synes bare de bliver så hurtigt store! Vores Laura havde jo en tand spids der brød igennem da hun var 7 uger Den er heldigvis blevet der, så det er kun lige en lille hvid spids der er synlig!

Hun skal til 3-måneders om 8 dage, hvor bliver tiden af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Nej, den har jeg ikke!?

Synes bare de bliver så hurtigt store! Vores Laura havde jo en tand spids der brød igennem da hun var 7 uger Den er heldigvis blevet der, så det er kun lige en lille hvid spids der er synlig!

Holda op - 7 uger Hun er skøn... Det har I gjort godt

Ja, bogen Vidunderlige Uger beskriver i detaljer, hvornår tigerspringene kommer og hvad de kan indebære af nye udviklingsfærdigheder hos de små poder. Den kan varmt anbefales! Du kan læse mere her:
http://www.vidunderligeuger.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=35

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Holda op - 7 uger Hun er skøn... Det har I gjort godt

Ja, bogen Vidunderlige Uger beskriver i detaljer, hvornår tigerspringene kommer og hvad de kan indebære af nye udviklingsfærdigheder hos de små poder. Den kan varmt anbefales! Du kan læse mere her:
http://www.vidunderligeuger.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=35

tak!

Den tror jeg da lige jeg vil kigge lidt på, den bog Tak for tippet

Anmeld

6. maj 2010

MariaJ

BlyViol skriver:

shhhh TI STILLE...  15 bodyer, 4 natdragter, strømpebukser, 6 langærmere bodyer, bukser osv osv... 

Ih, hvor har du meget. Du har næsten mere i størrelse 50 end vi har i str 56 og 62 tilsammen (men det har så også vist sig at vi har for lidt  ) . Jeg havde slet ikke købt noget i str 50, men hun kunne nu nok godt være kommet i det, for hun sejler i det tøj hun har, og Johanna var altså en lille basse på 3740g og 50 cm,

Maria

Anmeld

6. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

Nej, den har jeg ikke!?

Sad lige og læste tråden.

Liam har haft synlige tænder i overmunden praktisk talt siden fødslen...men de brød først igennem for en måneds tid siden. Og han er 10 måneder nu....så der kan godt gå lang tid endnu

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Rikke&Liam skriver:

Sad lige og læste tråden.

Liam har haft synlige tænder i overmunden praktisk talt siden fødslen...men de brød først igennem for en måneds tid siden. Og han er 10 måneder nu....så der kan godt gå lang tid endnu

den er brudt igennem Men det er kun en spids der er brudt igennem, ikke hele tanden...

Vi talte med vores sp om det da den brød igennem (7 uger) og hun sagde det sker ret ofte at de lige kommer igennem og så bliver liggende inden de vokser helt ud! Vi håber den bliver der mindst nogle måneder endnu!

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

tak!

Den tror jeg da lige jeg vil kigge lidt på, den bog Tak for tippet

Selv tak

Anmeld

6. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Caroline86 skriver:

Ja, nu må det være på tide at se sandheden i øjnene: Jeg kan ikke kontrollere mit forbrug!

Daniel og jeg er begge på SU for tiden, så pengene er små. Og jeg kan ikke lade være med at købe ting til Laura selvom jeg godt ved hun ikke behøver dem. Det er mest lækkert tøj og sjove/fine legesager jeg ikke kan holde fingrene fra...

Daniel kan ikke lade være med at købe hummel tøj til hende og det er jo ikke det billigste, men han er bare SÅÅÅÅ forelsket i deres tøj

Hvad gør I? Hvordan kan I lade være med at rive det hele ned fra hylderne? Vi forsøger, så vidt muligt, at købe brugte tøjpakker så vi sparer en masse der, men vi bruge stadig ALT for mange penge på hende...

Vi har ikke minus på kontoen, men måske det ville være meget rart at have alle pengene på en opsparing i stedet...

Gode råd mod overforbrug modtages med kyshånd!

Knus Caroline - tidl. shopaholic på egne vegne, nu på Lauras!

Kender det alt for godt...

Her er vi lige gode om det, da vi begge tjerner ok.

Men er blevet meget bedre til at købe i den næste str., når jeg har det flip med at han skal have noget nyt...

Eller købe en kortærmet og så bare en lang ærmet body inden under nu hvor det stadig er kølig, for så har vi jo den kort ærmet til sommer...

Vi har også brugt str 86 i 1 år nu... Så der kommer da nyt 86 en gang i mellem...

Han havde et par ecco tex støvler hjemme og et par i dp -så ellers angulus tex støvler til alm brug. Det samme med flyverdragter. For så slap vi for at tage alt med hjem til weekend.

Men ja, vi har alt for meget tøj til Frederic... Vi har bla. over 45 savle smækker, de der trekanted fra pippi... Det skal jo passe sammen med tøjet og gerne have nogle ekstra med i dp osv...

Fik lige en bonus chek fra H&M, på 1½ år har vi brugt for 4000 kr derinde... Velvidende at vi mest køber tøj i ønske børn/ kære børn osv...

Men elsker også at jage tilbud, elsker at kunne købe en diesel skjorte til under ½ pris - det samme med angulus sko. Finder også en del tøj på genbrug, både til os selv - frederic og de andre fættre og kusine i familien..

Anmeld

6. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

den er brudt igennem Men det er kun en spids der er brudt igennem, ikke hele tanden...

Vi talte med vores sp om det da den brød igennem (7 uger) og hun sagde det sker ret ofte at de lige kommer igennem og så bliver liggende inden de vokser helt ud! Vi håber den bliver der mindst nogle måneder endnu!

Ja, det er også meget tidligt at få tænder.

Lad os håbe de blir der lidt endnu.

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Rikke&Liam skriver:

Ja, det er også meget tidligt at få tænder.

Lad os håbe de blir der lidt endnu.

ja, det kom ret meget bag på os!

Vi havde undret os over hendes opførsel - savlede enormt meget, hånden i munden, var pyldret og orkede ikke andre mennesker end Daniel og mig... få dage senere brød bissen igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.