tid til at gå til bekendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

Ha ha....bare fortæl det ;-) 

du bor i Svendborg ikke?

Der skulle de gerne have det i den butik der hedder PangDang i Møllergade Og ellers fører de der i de fleste Kære Børn butikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

du bor i Svendborg ikke?

Der skulle de gerne have det i den butik der hedder PangDang i Møllergade Og ellers fører de der i de fleste Kære Børn butikker

Jo....ok, kender ikke det sted, men det kommer jeg jo nok snart til, fnis! Den nærmeste kære børn er vist i Odense ellers.

Tak Caroline ;-) Og held og lykke med ikke at købe mere ;-) 

Anmeld

6. maj 2010

FruHolm <3

hjemme ved os har vi opsparing til uforudsete regninger osv. hver måned regner vi ud hvad vi efter vi har lagt penge til side til mad osv. vi siger ca 4-4500 til hver måned mens vi er 2 resten siger vi at det er hvad vi må shoppe for hele måneden. vi deler det så op til 2 mens jeg er gravid, bruger så nogen af dem på babytøj osv.

er nemlig selv begge på SU men kæresten starter i lære til sommer. så det der bliver tjent udover hvad vi får nu går til babymøbler osv.

og så når babyen kommer bliver der lavet en opsparing mere + at det vi førhen dele i 2 bliver delt i 3 (4 hvis jeg venter tvillinger )

det system kører rigtig godt for os. vi har faktisk overskud hver måned

Anmeld

6. maj 2010

Delilah

Du lkan forsøge med Aversion.

Dvs hver gang du syntes du skal købe noget så forbind det med noget dårligt. F.eks. kan du sætte nogle plastrer på armen eller hånden og hver gang du tænker du på det river du et af og siger "Nej det skal jeg ikke".

Det er Aversions terapi.

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

lisbethita skriver:

Jo....ok, kender ikke det sted, men det kommer jeg jo nok snart til, fnis! Den nærmeste kære børn er vist i Odense ellers.

Tak Caroline ;-) Og held og lykke med ikke at købe mere ;-) 

hehe.. held og lykke til dig også

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

de siger hun er ca 2400 nu i uge 36, så hvis det passer  er en 50 vidst fint... jeg lever videre i troen

Ja, det lyder da som om en str. 50 er passende fra start
Undskyld det lille sidespor i din tråd, Caroline

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Ja, det lyder da som om en str. 50 er passende fra start
Undskyld det lille sidespor i din tråd, Caroline

mon ikke det går!?

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

mon ikke det går!?

Jo, det regnede jeg nok med, men synes lige jeg ville skrive det for god ordens skyld

Har din Laura det ellers godt? Hun er i hvert fald fint klædt på Hi hi.

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jo, det regnede jeg nok med, men synes lige jeg ville skrive det for god ordens skyld

Har din Laura det ellers godt? Hun er i hvert fald fint klædt på Hi hi.

hæhæ.. hun har det rigtig godt!

Lige nu sover hun ude i barnevognen! Der sker en masse i de her dage, så jeg forsøger lige at få lidt ro på omkring hende... Tror hun nærmer sig sit 12-ugers tigerspring, så jeg kan godt mærke hun pyldrer lidt og helst vil hænge hos mig hele tiden!

Hvordan har I det?

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

hæhæ.. hun har det rigtig godt!

Lige nu sover hun ude i barnevognen! Der sker en masse i de her dage, så jeg forsøger lige at få lidt ro på omkring hende... Tror hun nærmer sig sit 12-ugers tigerspring, så jeg kan godt mærke hun pyldrer lidt og helst vil hænge hos mig hele tiden!

Hvordan har I det?

Åååhh, ja de tigerspring altså! Har du bogen Vidunderlige uger? Synes hun ser dejlig ud på de billeder, jeg har set. Tigerspringene er da heldigvis kun en fase.

Vi har det super godt. Laura trives og er ved at gro sin første tand. Man kan tydeligt både se og mærke tanden, så det bliver spændende at se, hvornår den er helt fremme.

Det går også super med grød og mos. Hun får havregrød hver morgen til morgenmad og kartoffelmos med grøntsager og en spsk. kød af forskellig slags om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.