Jer der har oplevet overgreb/er blevet misbrugt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Anonym

Anonym skriver:

Men så kan alle der også bare er nysgerrige jo også komme derind. Jeg kan simpelthen ikke stå frem med det nu, det fylder så meget i mig og jeg føler mig slet ikke sikker som en person med den baggrund. Har brugt så mange år på at fortrænge det.

Hvordan kan man ellers gøre det?

Ved ikke om det ville virke, men den der starter gruppen, kan bede om brugernavnet personen har herinde, for at blive godkendt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke om det ville virke, men den der starter gruppen, kan bede om brugernavnet personen har herinde, for at blive godkendt..

Jo, det kan det måske godt.

Anmeld

28. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hvor er du da bare stærk. Hvor er det utroligt, virkelig respekt herfra. Puha, sikke meget du har været igennem.

Tak fordi du fortalte din historie og giver mig et håb om man kan have et godt liv med en partner, jeg har altid skubbet dem væk og ikke kunne give kærlighed.

Tak.

Jeg er 30 år idag - har aldrig rigtig fået hul på bylden.

De eneste der ved det her i vores familie er min svigerinde og min mand.... Og der gik mange år før jeg stille kom ud med det, ingen skal og skulle ændre mening om mig...

Men de er overrasket over at jeg overhovedet er til idag, at jeg har styrken til at leve videre, selvom det ligger og lurer i baggrunden...

Har altid sat andre før mig selv og gør det stadig.

En anden bruger herinde fortalte mig at jeg er et bevis på en ægte mønsterbryder, da vores søn får den barndom jeg aldrig fik.

Så ja, det er muligt. Men ønsker stadig jeg kan få den hjælp der virkelig gør mig fri, at jeg kan finde lige den rette person der kan hjælpe...

Anmeld

28. april 2010

Anonym

Jeg blev misbrugt af min far fra 3-13...

Jeg kan idag nyde sex med min mand fuldt ud... Men det er kun inden for de sidste 4år det er lykkedes... Og jeg er idag 35år... Min mand har hjulpet på vej... Han er ligeglad med hvad han skal gøre for at jeg nydder det... Og han mener jeg har mange orgasmer til gode... Så han tager ikke for sig inden jeg har fået mindst to... Det er ham dar har hjulpet og intet andet... Hans omsorg og acept af mig er enestående... Han er min egen sexgud og mit mandeidol... Jeg elsker ham over alt på jorden...

Er ano... Har familie herinde...

Anmeld

28. april 2010

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Jeg er 30 år idag - har aldrig rigtig fået hul på bylden.

De eneste der ved det her i vores familie er min svigerinde og min mand.... Og der gik mange år før jeg stille kom ud med det, ingen skal og skulle ændre mening om mig...

Men de er overrasket over at jeg overhovedet er til idag, at jeg har styrken til at leve videre, selvom det ligger og lurer i baggrunden...

Har altid sat andre før mig selv og gør det stadig.

En anden bruger herinde fortalte mig at jeg er et bevis på en ægte mønsterbryder, da vores søn får den barndom jeg aldrig fik.

Så ja, det er muligt. Men ønsker stadig jeg kan få den hjælp der virkelig gør mig fri, at jeg kan finde lige den rette person der kan hjælpe...

Det kan jeg godt forstå du ønsker. Den skygge man har over sig hele tiden, den tynger. Men ja, du er sej, det er virkelig flot. Stort respekt herfra.

Anmeld

28. april 2010

oo

Anonym skriver:

Der er faktisk også rigtig mange der tror jeg er lesbisk, isør min familie.. Det sårer mig meget, men er bare ikke klar til og fortælle dem min lille hemmelighed :-(

Ja det kunne være rart hvis vi havde sådan en gruppe

Men Trine? Du er et af mine forbilleder

aj, nu blir jeg helt rørt!

du skal bare vide at du ALTID må skrive hvis du har brug for det!!

Anmeld

28. april 2010

oo

Anonym skriver:

Jo, det kan det måske godt.

altså...jeg er jo offentligt fremme, så hvis jeg kan finde ud af at starte en hemmelig facebook gruppe, står jeg gerne for det men det er helt op til jer, der er anonyme her, for jeg kan meget godt forstå at I føler det grænseoverskridende at skulle vise hvem I er!! og jeg har også tænkt på den med at så kunne flere herinde fra måske finde på at skrive om de må være med, blot for at kigge med  hvis det skulle være, skulle det jo netop være for at man følte sig tryg.

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

På et tidspunkt får man vel et godt "forhold" til kroppen...

Jeg kender en familie, med 3 børn.. Den ældste er misbrugt op til flere gang af stedfaderen.

De to andre søskende ved man slet ikke om de er blevet misbrugt på nogen måder... Det vil aldrig blive fortalt, uanset hvor meget de spørger til det...

Faderen der gjorde dette, kom i fængsel i 8 mdr - og det er bare alt for lidt... Livstid....

Anmeld

28. april 2010

Anonym

Tjuhl skriver:

aj, nu blir jeg helt rørt!

du skal bare vide at du ALTID må skrive hvis du har brug for det!!

Tak søde - Det vil jeg helt sikkert gøre

Anmeld

28. april 2010

Anonym

Hej med dig.
Jeg har selv oplevet at en kæreste gjorde de imod mig, og ja det er pisse hårdt, og man skal lære at elske sig selv igen bagefter, man skal tale med rigtig mange mennesker og man skal være åben omkring det. Man glemmer det aldrig, og man vil aldrig blive et helt menneske igen, men man kan lære at lægge det fra sig, og stadig tænke på det ind imellem, men ikke på den samme måde som før. Det er 5 år siden det skete for mig, og ja jeg er stadig påvirket den dag i dag, og det vil jeg nok være for altid, men jeg fandt en mand som jeg lærte at stole på efter laaaaaang tid, og snakkede med ham om det tja 2000 gange smiler, og han var så sød og forstående, og ville ikke presse mig ud i noget jeg ikke havde lyst til. Jeg ved hvor hårdt det er at se sig selv i spejlet og vise sig nøgen for andre end sig selv, og jeg ved hvor ondt det gør indeni sommetider at man har lyst til at slå fyren ihjel for det han gjorde mod en, og for de ting han har ødelagt indeni en. Jeg har oplevet flash backs, og jeg har oplevet at tude under ''akten'' med min kæreste. Det du skal er at tale om det, tale tale tale, blive ved til du føler dig ''tømt''. Kommer det igen så taler du igen. Det har taget mig 5 år at nå til hvor jeg er nu, at jeg kan nyde at putte i armene på en mand, at jeg kan lade ham se mig, fordi jeg ved han elsker mig for den jeg er. Det du behøver er en mand som er forstående, og som du kan tale rigtig godt med. Det er skide svært, men tro mig, når først den rigtige mand kommer, så vil det hele komme af sig selv ligeså stille.

Du får lige en krammer med på vejen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.