Hej med dig.
Jeg har selv oplevet at en kæreste gjorde de imod mig, og ja det er pisse hårdt, og man skal lære at elske sig selv igen bagefter, man skal tale med rigtig mange mennesker og man skal være åben omkring det. Man glemmer det aldrig, og man vil aldrig blive et helt menneske igen, men man kan lære at lægge det fra sig, og stadig tænke på det ind imellem, men ikke på den samme måde som før. Det er 5 år siden det skete for mig, og ja jeg er stadig påvirket den dag i dag, og det vil jeg nok være for altid, men jeg fandt en mand som jeg lærte at stole på efter laaaaaang tid, og snakkede med ham om det tja 2000 gange smiler, og han var så sød og forstående, og ville ikke presse mig ud i noget jeg ikke havde lyst til. Jeg ved hvor hårdt det er at se sig selv i spejlet og vise sig nøgen for andre end sig selv, og jeg ved hvor ondt det gør indeni sommetider at man har lyst til at slå fyren ihjel for det han gjorde mod en, og for de ting han har ødelagt indeni en. Jeg har oplevet flash backs, og jeg har oplevet at tude under ''akten'' med min kæreste. Det du skal er at tale om det, tale tale tale, blive ved til du føler dig ''tømt''. Kommer det igen så taler du igen. Det har taget mig 5 år at nå til hvor jeg er nu, at jeg kan nyde at putte i armene på en mand, at jeg kan lade ham se mig, fordi jeg ved han elsker mig for den jeg er. Det du behøver er en mand som er forstående, og som du kan tale rigtig godt med. Det er skide svært, men tro mig, når først den rigtige mand kommer, så vil det hele komme af sig selv ligeså stille.

Du får lige en krammer med på vejen 

Anmeld