Blev selv udsat for incest hver evige dag fra jeg var 2½ til jeg var 6 år...
Har gemt det bag en spiseforstyrrelse lige så længe jeg kan huske.... Gået til og i en del terapi, lægesamtaler, vægtkontrol'er, sygehus besøg osv. ingen har rigtig haft evnerne til at hjælpe og hos den sidste var der både en teraput og en sygeplejeske. De opgav også tilsidst....
Fandt først en kæreste som 20 årig og han var en voldelig en af slagsen. Hvis jeg nægted ham sex, tog han det selv - nogle gange lukked jeg verden ude og andre slog han så hårdt og gentagne gange at jeg 'forsvandt' og først kom til mig selv bagefter, eller under...
Fik hjælp af nogle gamle arbejds kolleaga'er og de fjerned mig uderfra. Var regnbue farvet over alt, undtagens i ansigtet. Havde en vægt der sagde 46,4 kg til mine 179 cm.
Er nu lykkelig gift og vi har 7 års bryllups dag her til juni. Her var Frederic 6 år undervejs, fordi vi ikke dyrker meget sex herhjemme. Frederic er snart 20 mdr og ud over den gang han blev lavet har vi haft sex 2 gange. Han er meget forstående og presser ikke på. Sex er ikke alt herhjemme, kærlighed - respekt og forståelse er mere vigtig end sex.
Kan ikke engang smøre ham med crem på ryggen eller andre 'bare' steder på hans krop.
Min egen er lidt bedre, men ikke tilfreds med at jeg er så 'tyk' endnu. Men sætter vores søn højere end mig selv og han skal ikke se en syg mor der hænger over toilet'et eller ikke er hjemme fordi jeg skal træne eller løbe....
Anmeld