Anonym skriver:
Tak, det betyder meget. Mit var ikke så slemt som dit, måske derfor jeg synes jeg skal tage mig sammen, men jeg kan bare ikke forholde mig til at en der elsker mig skal gøre det med mig. Det latterlige er at jeg har haft så mange engangs og jeg har bare følt de var svin som alle andre, men hvorfor gør man det så. Er så sygt.
èn ting du skal huske søde, er at det den har gjort mod dig, er ligeså slemt som det min farfar gjorde mod mig.. eller ligeså slemt som "hende" der "kun" er blevet misbrugt én gang! Vores grænser er stadig blevet overtrådt..
Du reagere helt normalt, og når du er klar skal du tage til en psykolog, jeg selv er ikke klar ikke endnu, men er sikker på at når jeg bliver klar til og snakke med én, så bliver det også nemmere og være mig, nemmere at nyde sex på den fantastiske måde som andre siger sex er..
Jeg har også haft mange engangsknald og følt mændene var ligeså store svin hver gang! Jeg tror man har de knald, for at føle sig "elsket" på en eller anden mærkelig måde.. Men det hjælper jo bare ikke..
Kan se jeg fik rettet i mit indlæg efter du citerede mig
Anmeld