Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Er det Orion du tænker på? Det får vores...
Er det Orion du tænker på? Det får vores...
nej det hedder orjien
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: nej det hedder orjien
Okey... Det mærke kender jeg ikke... Orion har vi fået anbefalet af hundetræneren...
Har selvfølgelig ikke lige brochuren hos mig, så jeg lige kunne læse hvad der var af indhold i...
MoarJ skriver: Okey... Det mærke kender jeg ikke... Orion har vi fået anbefalet af hundetræneren... Har selvfølgelig ikke lige brochuren hos mig, så jeg lige kunne læse hvad der var af indhold i...
tror du ikke det er orijen for når man slår det op på nettet kan jeg slet ikke finde det
B&J skriver: tror du ikke det er orijen for når man slår det op på nettet kan jeg slet ikke finde det
2 sek...
MoarJ skriver: 2 sek...
okay
Jeps det vidste jeg godt. jeg har bare en hund der overskider hele hytten og kaster op af det :(
B&J skriver: okay
Det hedder Arion i stedet for Orion...
MoarJ skriver: Det hedder Arion i stedet for Orion...
ja så kunne jeg finde det læste lige hurtigt og de har heller ikke korn i deres produkt så forstår godt hvorfor du er glad for det og der er min. 30% kød i så super produkt
B&J skriver: ja så kunne jeg finde det læste lige hurtigt og de har heller ikke korn i deres produkt så forstår godt hvorfor du er glad for det og der er min. 30% kød i så super produkt
Nemlig... Vi er rigtig glade for det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128