giver I jeres hund det rigtige at spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

B&J

MoarJ skriver:

Er det Orion du tænker på? Det får vores...

nej det hedder orjien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Mira0911

B&J skriver:

nej det hedder orjien

Okey... Det mærke kender jeg ikke... Orion har vi fået anbefalet af hundetræneren...

Har selvfølgelig ikke lige brochuren hos mig, så jeg lige kunne læse hvad der var af indhold i...

Anmeld

26. april 2010

B&J

MoarJ skriver:

Okey... Det mærke kender jeg ikke... Orion har vi fået anbefalet af hundetræneren...

Har selvfølgelig ikke lige brochuren hos mig, så jeg lige kunne læse hvad der var af indhold i...

tror du ikke det er orijen for når man slår det op på nettet kan jeg slet ikke finde det

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

B&J skriver:

tror du ikke det er orijen for når man slår det op på nettet kan jeg slet ikke finde det

2 sek...

Anmeld

26. april 2010

B&J

MoarJ skriver:

2 sek...

okay

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Jeps det vidste jeg godt. jeg har bare en hund der overskider hele hytten og kaster op af det :( 

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

B&J skriver:

okay

Det hedder Arion i stedet for Orion...

Anmeld

26. april 2010

B&J

MoarJ skriver:

Det hedder Arion i stedet for Orion...

ja så kunne jeg finde det læste lige hurtigt og de har heller ikke korn i deres produkt så forstår godt hvorfor du er glad for det og der er min. 30% kød i så super produkt

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

B&J skriver:

ja så kunne jeg finde det læste lige hurtigt og de har heller ikke korn i deres produkt så forstår godt hvorfor du er glad for det og der er min. 30% kød i så super produkt

Nemlig... Vi er rigtig glade for det...

Anmeld

26. april 2010

Sujan

Jeg har prøvet BARF til mine hunde... Den ene gad ikke spise det og den anden kastede op over det hele.. Så det stoppede vi med.. Nu får de økologisk hundemad som har været rigtig godt for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.