Mindebilleder af afdøde kæledyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Puha... 

Hvor er hun smuk! Det er rigtigt dejligt at vide, at netop dén skønne hund passer på vores dejlige lille Molly (som jeg slet ikke kan se hverken fotos af eller tale om endnu).

Ja Karina... det lover jeg dig - Nanna passer så godt på din lille pige Molly... Forstår godt du ikke kan se billeder af hende endnu, jeg kan stadig ikke uden at blive meget ked af det...

Stort knus til dig søde Karina...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

82Miraklet

Trist men dejlig tråd trods alt... Vores kære dyr fortjener også en plads, og ikke mindst en tanke i ny og næ....

Pepsi, min Elskede skønne Sorte broholmer måtte dersværre aflives knap 5 år gammel efter lang tids sygdom..... Hendes Urne står herhjemme endnu, kan simpelthen ikke få tager mig sammen til at få hende i Jorden.... ( Ja lyder måske underligt for nogen) Men jeg sender hende en tanke hver gang jeg ligger hånden på Urnen... Savner hende ubeskriveligt meget... Hun vidste hvornår jeg havde brug for et kram og lidt hygge..

Chippi hendes dejlige skønne hvalp ( Den lyse) Lever endnu i bedste velgående og kommer til tider på besøg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.