Mindebilleder af afdøde kæledyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

smokin

sikke en dejlig tråd - har dog ikke mistet nogle dyr endnu, før på onsdag hvor 6 hvalpe skal forlade os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

BinaMor

min kat Melanie som blev kørt over og efterladt på vejen hvor jeg selv fandt hende.

hun efterlod sig 3 små nyfødte killinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

gabriellasmor skriver:

min kat Melanie som blev kørt over og efterladt på vejen hvor jeg selv fandt hende.

hun efterlod sig 3 små nyfødte killinger

stakkels lille mammi!!! 

Overlevede killingerne eller fulgte de deres skønne mooar op til kattehimlen?  

Anmeld

26. april 2010

Pia.

Hvor er det altså en hård tråd det her... - Hvor har I alle sammen haft nogle skønne hunde og katte... Bliver så ked af det når jeg læser om dem alle.. Føler med jer alle sammen som har mistet et dyr...

Tak for de søde ord om min Nanna...

Stort knus og tanker til jer alle..

Pia

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Pia. skriver:

Kan dårligt klare at sætte et billede ind af hende og slet ikke uden at græde.. Hver gang jeg ser hende bliver jeg så ked af det... Savner hende hver dag og jeg mangler hende hos mig hver dag - i 6 år gik hun op og ned af mig hele tiden og altid - Hun var min pige, den bedste hund i verden... Nanna, blev syg og måtte give op efter en hård kamp og døde sidste sommer... Grunden til jeg har det så skidt med at ha' mistet hende er at det sidste valg stod hos os - skulle vi kæmpe videre for vores skyld eller skulle Nanna have fred... Hun "græd" meget til sidst og blødte fra både ører og poter, hun led af frygteligt allergi og fik piller imod det og specielt foder... - Men til sidst var hun så stresset af vi sagde slut... Kan slet ikke skrive det.... Mangler hende så meget...

Nå her er min skønne pige, som altid vil være i mit hjerte...

Åhh søde pia jeg bliver helt ed bare ved at læse det og jeg kende hende ikke. Og hvor var hun smuk altså 

R.I.P smukke Nanna

Anmeld

26. april 2010

BinaMor

stakkels lille mammi!!! 

Overlevede killingerne eller fulgte de deres skønne mooar op til kattehimlen?  

de overlevede alle 3 der. de blev vores "børn" for de blev helt menneskelige. men desværre lidt for meget. vi er jo ikke katte og lærer dem at være det. men de fulgte os rundt på ture uden snor og kom altid når vi kaldte

efter 1/2 år måtte vi aflive den grå Tyson pga han ikke havde kontrol over at tisse. og dyrlægen sagde at så ville hans søstre abe efter og blive ødelagtenøøj jeg græd i dagevis.

den hvide har vi stadig Melody. hun er bare perfekt

den sorte blev skør efter 1 år. hun fik selv killinger og hun blev alt for beskyttende. hun angreb en stor golden retriver udenfor huset og en lille pige indeni vores hus (pga killingerne) hun miavede heeeele tiden også ind i væggenså hende samt killingerne sendte vi til herning kattehospital til videre formidling.

jeg ku ikke aflive én mere og håbede en ny ejer ku gøre hende rask

nogle der har set lucky???????????

har desværre ingen voksen billeder på denne com. hun er bygget tynd (måtte tvinge mme i hende som killing. hun var i dyb sorg over hendes mors forsvinden) jeg hørte hun hurtigt fik nyt hjem fra herning dyreklinik.

Anmeld

26. april 2010

Moar'en

Så får i os lige vores lille Marsvin. Knud-Bruno.(han er opkaldt efter vores fædre )

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Det er jo en sørgelig tråd! Man bliver bare så knyttet til sine dyr. Vi har en lille kat på 9 mdr, og jeg kan slet ikke forsteille mig den dag hun skal herfra.. Så jeg kan godt forstå i savner dem!

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Her er Foxi...

Mine forældre købte den da vi flyttede til en ny by da jeg var 13 år.
Den fulgte mig i alle årerne og efter jeg flyttede hjemmefra elskede den når jeg kom på besøg.
Den kunne mærke når jeg var trist og kom så bare stille og roligt trissende hen til mig og lagde sig hos mig ... århh lille Foxi.

Her lige lidt billeder af min lillebror sammen med Foxi, den fine grav han lavede til den og den bamse han fik da Foxi døde

Den døde af alderdom

Anmeld

26. april 2010

Berg

Bliver helt ked af det. Her er min dejlige dreng som blev aflivet d. 25/2 kun 7 1/2 år gammel. Savner ham hver eneste dag. Han var bare noget helt specielt.

Nu bliver jeg dog ikke længere ked af det når jeg tænker på ham, men mindes alle hans skøre vaner med et smil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.