Mindebilleder af afdøde kæledyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. april 2010

FrkLarsen

Hej piger.  

Jeg synes at mange har mistet deres elskede hunde, katte og andre former for dyr inden for den seneste tid.

Synes det kunne være hyggeligt, med en mindetråd hvor man kan smide et billede eller evt en kommentar til sin afdøde guldklump/guldklumper. 

Her et af min afdøde Whiskas som blev aflivet d. 31/7-09 (2 år gammel) 

Whiskas er elsket og savnet, han var 'mors mis' og fulgte mig i tykt og tyndt som en lille hund. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Soap

Balder var min bedste ven, men var syg og måtte aflives knap 2 år gammel i marts i år, jeg vil savne ham for evigt 

Anmeld

26. april 2010

B&J

Min afdøde kat Gizz

Anmeld

26. april 2010

Na-Wi

Anton vores hund gennem 13 år..

Måtte aflives for en måned siden

Han er savnet utrolig meget..

Anton

Anmeld

26. april 2010

Pia.

Kan dårligt klare at sætte et billede ind af hende og slet ikke uden at græde.. Hver gang jeg ser hende bliver jeg så ked af det... Savner hende hver dag og jeg mangler hende hos mig hver dag - i 6 år gik hun op og ned af mig hele tiden og altid - Hun var min pige, den bedste hund i verden... Nanna, blev syg og måtte give op efter en hård kamp og døde sidste sommer... Grunden til jeg har det så skidt med at ha' mistet hende er at det sidste valg stod hos os - skulle vi kæmpe videre for vores skyld eller skulle Nanna have fred... Hun "græd" meget til sidst og blødte fra både ører og poter, hun led af frygteligt allergi og fik piller imod det og specielt foder... - Men til sidst var hun så stresset af vi sagde slut... Kan slet ikke skrive det.... Mangler hende så meget...

Nå her er min skønne pige, som altid vil være i mit hjerte...

Anmeld

26. april 2010

Pia.

Naannaa87 skriver:

Anton

ååå altså hvor ser han dejlig ud... Han er da lige til at kysse.... Forstår godt dit savn... Det gør så ondt... De bedste tanker til dig...

Anmeld

26. april 2010

Na-Wi

Pia. skriver:

ååå altså hvor ser han dejlig ud... Han er da lige til at kysse.... Forstår godt dit savn... Det gør så ondt... De bedste tanker til dig...

Tak skal du have

Meget sørgeligt at læse om din flotte hund Nanna Men hun har det bedre der hvor hun er nu.. :/ Det er virkelig hårdt at sige farvel til et kæledyr, netop fordi de altid er der når man kommer hjem og bare er så glade og som du selv skriver vores bedste venner..

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Anton

Hvor ser han skøn ud...

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Kan dårligt klare at sætte et billede ind af hende og slet ikke uden at græde.. Hver gang jeg ser hende bliver jeg så ked af det... Savner hende hver dag og jeg mangler hende hos mig hver dag - i 6 år gik hun op og ned af mig hele tiden og altid - Hun var min pige, den bedste hund i verden... Nanna, blev syg og måtte give op efter en hård kamp og døde sidste sommer... Grunden til jeg har det så skidt med at ha' mistet hende er at det sidste valg stod hos os - skulle vi kæmpe videre for vores skyld eller skulle Nanna have fred... Hun "græd" meget til sidst og blødte fra både ører og poter, hun led af frygteligt allergi og fik piller imod det og specielt foder... - Men til sidst var hun så stresset af vi sagde slut... Kan slet ikke skrive det.... Mangler hende så meget...

Nå her er min skønne pige, som altid vil være i mit hjerte...

Hvor ser hun flot ud...

Anmeld

26. april 2010

Na-Wi

MoarJ skriver:

Hvor ser han skøn ud...

Han var også bare den bedste hund i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.