Mindebilleder af afdøde kæledyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Soap

Berg skriver:

Bliver helt ked af det. Her er min dejlige dreng som blev aflivet d. 25/2 kun 7 1/2 år gammel. Savner ham hver eneste dag. Han var bare noget helt specielt.

Nu bliver jeg dog ikke længere ked af det når jeg tænker på ham, men mindes alle hans skøre vaner med et smil.

Sikke en lækker vaps han var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Berg

Soap skriver:

Sikke en lækker vaps han var 

Mange tak. Ja han var

Anmeld

26. april 2010

Delilah

Det er min dejlige rasmus, min barndomskat 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

NinaNymannMadsen

mit hamster candyfloss blev aflivet september sidste år pga en hjerneblødning. blev så ked af det da jeg fik det afvide. mine forældre havde taget sig af hende efter vi fik asta maria, og så ringede de og fortalte at hun var lagt til at sove for altid. RIP candyfloss.

Anmeld

26. april 2010

Bare mig..

Bliver helt trist over at læse om jeres afdøde dyr. Jeg har mistet en del gennem tiden, da mine forældre havde mange dyr, og Gud hvor var det hårdt hver eneste gang..

Men jeg kan slet ikke tænke på den dag min lille Emma (mops) skal herfra. Jeg går simpelthen under. Hun er mit et og alt (mit første barn) Ja, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør den dag hun skal herfra! Udstoppe hende, har jeg faktisk overvejet, så jeg ALTID kan holde om hende.. (Det er lidt klamt, men jeg kan skisme ikke undværer hende) -Jeg gør det ikke, men tanken har strejfet mig!!!

Jeg bliver helt ked af det bare ved tanken om, at hun en dag, før mig, skal herfra! -Der findes ingen som hende!

Anmeld

26. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det her er beaglen Dandy. Han blev 8 år hvor vi fik ham aflivet da han fik en diskus i nakken og mistede følelsen i bagpartiet

Anmeld

26. april 2010

Miamaja

Soap skriver:

Balder var min bedste ven, men var syg og måtte aflives knap 2 år gammel i marts i år, jeg vil savne ham for evigt 

Alt, alt for tidligt at skulle aflives og hvor ser han dog SKON ud. Ham ville jeg helt klart falde for hvis jeg skulle have hund igen.

Hvorfor skulle han aflives?

Anmeld

26. april 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Kan dårligt klare at sætte et billede ind af hende og slet ikke uden at græde.. Hver gang jeg ser hende bliver jeg så ked af det... Savner hende hver dag og jeg mangler hende hos mig hver dag - i 6 år gik hun op og ned af mig hele tiden og altid - Hun var min pige, den bedste hund i verden... Nanna, blev syg og måtte give op efter en hård kamp og døde sidste sommer... Grunden til jeg har det så skidt med at ha' mistet hende er at det sidste valg stod hos os - skulle vi kæmpe videre for vores skyld eller skulle Nanna have fred... Hun "græd" meget til sidst og blødte fra både ører og poter, hun led af frygteligt allergi og fik piller imod det og specielt foder... - Men til sidst var hun så stresset af vi sagde slut... Kan slet ikke skrive det.... Mangler hende så meget...

Nå her er min skønne pige, som altid vil være i mit hjerte...

Puha... 

Hvor er hun smuk! Det er rigtigt dejligt at vide, at netop dén skønne hund passer på vores dejlige lille Molly (som jeg slet ikke kan se hverken fotos af eller tale om endnu).

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Puha... 

Hvor er hun smuk! Det er rigtigt dejligt at vide, at netop dén skønne hund passer på vores dejlige lille Molly (som jeg slet ikke kan se hverken fotos af eller tale om endnu).

Anmeld

26. april 2010

B&J

Berg skriver:

Bliver helt ked af det. Her er min dejlige dreng som blev aflivet d. 25/2 kun 7 1/2 år gammel. Savner ham hver eneste dag. Han var bare noget helt specielt.

Nu bliver jeg dog ikke længere ked af det når jeg tænker på ham, men mindes alle hans skøre vaner med et smil.

Må nødt til af skrive det her til dig ej hvor var han bare DEJLIG... ønsker mig selv en bernersenne når min dreng bliver lidt ældre... jordens dejligste og flotteste hund...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.