Vil bare lige fortaelle at det er ganske naturligt og meget normalt for en kat med killinger at gaa til angreb paa mennesker og dyr. det er der intet forkert i, og derfor skal man lade dem vaere i fred. og saa kan man jo have en lukket rum hvor smaa born og andre dyr ikke maa gaa ind.
bliver helt trist at hore den blev afleveret paa et kattehospital med sine killinger p.g.a en hel naturlig reaktion for en kat med killinger.
nu kender du ikke min kat og det gør mig ked at du diser noget der så hård en beslutning for mig. i måneder flaskede jeg dem op hver 3 time som var de mine babyer. jeg tørrede dem i røven når de havde skidt og vaskede mem med vatrunddeller for at føle mors tunge fornemmelse.
Lucky gik til angreb på en hund der var udenfpor huset hvilket hun ellers aldrig gjorde. kliingerne var der 12 uger gamle og havde ikke behov for mor mere hvilkety min anden kat som også fik killinger godt kunne styre.
Lucky gik til angreb på en pige der stod i vores hus. det har jeg ikke set andre katte gøre og jeg har haft mange igennem livet!
Lucky stod og miavede i timevis ind i en væg. simpelthen gloede ind i væggen.
hun miavede efter hendes killinger HELE tiden sådan så gæster selv blev trætte af at besøge os for hun kaldte udafbrudt.
jeg sys ikke det var en sød kommentar miamaja til sådan et følsonmt emne. man kender aldrig hele historien!
tak for din medfølelse
Anmeld