Princess mangler et KÆRLIGT hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

smokin

novalfrida skriver:

novatove@hotmail.com

sendt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Sabsy

Zette skriver:

Jeg bliver jo nærmest HELT grådkvalt over at hun ikke er solgt endnu og prøver derfor ihærdigt at komme af med hende, så jeg ikke binder mig for meget til hende. Hun betyder ALVERDEN for vores familie allerede og har hele vejen igennem været den hvalp der udmærkede sig mest. Hun er så SMUK OG SØD!

Princess er på torsdag klar til afhentning. 8 uger gammel. Jeg begriber ikke at hun ikke er solgt, men håber inderligt at jeg kan finde hende et kærligt hjem.

Prisen er 5000 kr. - og det kan ikke forhandles! Det er ikke prisen der skal afgøre om man vil købe en hund. Og hun er så meget mere værd.

Hun er skøn! Så selvom I måske ikke selv mangler en hvalp kan det være I kender nogle som gør.

Jeg kan kontaktes på mail lizette@vinkelvej7.dk hvor I kan få udleveret telefonnummer og adresse hvis I skulle ønske at besøge hende.

Hun vil være behandlet for orm, lopper og fået sin første vaccine på torsdag. Med hende følger sundhedsbog og hvalpefoder til de første par dage således hun får en rigtig god start på livet.

Det lyder måske en anelse hysterisk først at brokke sig over hunden ikke er solgt og derefter fortælle at jeg har afvist en del henvendelser på hende, men jeg forbeholder mig 100% retten til at vurdere om man er egnet til at have hende eller ej. Hus/lejlighed MED have er et krav.

Venlig hilsen
Zette

Den er lagt i status på FB..

Sikker dog en vidunderlig hund <3

Anmeld

26. april 2010

smokin

SabrinaJuulOlsen skriver:

Den er lagt i status på FB..

Sikker dog en vidunderlig hund <3

ja jeg kommer nok også til at hyle lidt når hun bliver solgt

Anmeld

26. april 2010

Sabsy

Zette skriver:

ja jeg kommer nok også til at hyle lidt når hun bliver solgt

Det kan jeg godt forstå, men jeg synes virkelig du gør et godt stykke arbejde for dette vidunder.. Det med at du vil have mulighed for at sige nej er så godt.. Man vil jo bare sikre sig det bedste..

Håber hun får et dejligt hjem

Anmeld

26. april 2010

smokin

og her kommer der lige lidt flere salgsbilleder. De er taget igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

Gellan

Zette skriver:

og her kommer der lige lidt flere salgsbilleder. De er taget igår.

Nej, nej, nej hvor er hun bare nuttet og lækker Er fuldstændig målløs Mig og min kæreste har længe snakket om at få os en hund, da vi begge er vilde med hunde og jeg elsker at gå lange ture med eller uden hund. Går gerne mellem 5 km og 10 km hver dag, vi har masser af plads og en god middelstor have, men et helt fjeld i baghaven (og det er ikke engang løgn, lidt oppe ad fjeldet ligger der en lille gård), her er god og fri natur her hvor jeg bor, og ingen trafik.

Jeg viste min kæreste dine billeder og han stod der med store øjne. "Neeej, hvis er den?", så sagde jeg at det er en Siberian Husky hvalp der er til salg. "Skal vi købe den?" 5000? "Jamen pengene er så bestemt ikke noget problem. Så køber vi den, og så kan din far tage den med hjem, når han kommer hjem fra Japan" Gad godt se min far tage en hvalp med på flyet, hihi

Jeg har også lagt ind på fb status Jeg håber du finder en god familje til hende

Anmeld

27. april 2010

smokin

Gellan skriver:

Nej, nej, nej hvor er hun bare nuttet og lækker Er fuldstændig målløs Mig og min kæreste har længe snakket om at få os en hund, da vi begge er vilde med hunde og jeg elsker at gå lange ture med eller uden hund. Går gerne mellem 5 km og 10 km hver dag, vi har masser af plads og en god middelstor have, men et helt fjeld i baghaven (og det er ikke engang løgn, lidt oppe ad fjeldet ligger der en lille gård), her er god og fri natur her hvor jeg bor, og ingen trafik.

Jeg viste min kæreste dine billeder og han stod der med store øjne. "Neeej, hvis er den?", så sagde jeg at det er en Siberian Husky hvalp der er til salg. "Skal vi købe den?" 5000? "Jamen pengene er så bestemt ikke noget problem. Så køber vi den, og så kan din far tage den med hjem, når han kommer hjem fra Japan" Gad godt se min far tage en hvalp med på flyet, hihi

Jeg har også lagt ind på fb status Jeg håber du finder en god familje til hende

Hun ville helt sikkert have godt af at komme op på fjeldet Vildbassen. Ærgeligt det ikke er muligt.

Anmeld

28. april 2010

Gellan

Zette skriver:

Hun ville helt sikkert have godt af at komme op på fjeldet Vildbassen. Ærgeligt det ikke er muligt.

Ja trist Har vist hele familjen billederne, og de syntes alle at hun ser noget så nuttet ud Håber virkelig at hun får et godt hjem

Anmeld

28. april 2010

Ranarupta

Eeeej Zette, hvor er hun nuller!! Lige til at kramme og vamse!

Anmeld

28. april 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Eeeej Zette, hvor er hun nuller!! Lige til at kramme og vamse!

Jeg vræler også over hende =(((((

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.