Soap skriver:
Hvis jeg må komme med et forslag så ville lidt flere info om Princess måske gøre det nemmere for en kommende køber at vurdere om hun var noget
Så som race, tavle, sindsbeskrivelse af hende og forældre hunde osv , og måske lidt om hvad du mener det kræver bortset fra hus/lejlighed med have 
Ja - jeg har altså hovedet lidt under armen i denne tid fordi jeg har haft så meget at tænke på, og det er selvfølgelig en rigtig rigtig god ide.
Hun er siberian husky - uden stamtavle. Kommer ud af et kuld på 8, hvoraf de 5 var hanner og 3 var tæver. Hendes far Ashlan bliver 4 år til september og hendes mor Lemon er lige blevet 2 år. Begge forældre haves og de har hver især et rigtig godt temperament og kan med de fleste hunde. Vores hanhund er meget meget bange for en bestemt hanhund på vores vej og kan IKKE med ham, men udover det har det aldrig rigtig været noget.
Princess er nysgerrig af sind, ekstremt kærlig, kommer når man kalder (eller rettere når jeg kalder) Hun lystrer ikke sit navn men lyden af stemmen. Hun byder ikke op til slåskamp med de andre hvalpe men vil godt deltage hvis der nu lige er en slåskamp der kommer forbi hende. Hun skal opleves.
Jeg er interesseret i at finde en familie til hende der ved hvad en brugshund er og hvilke behov de har. De kræver lidt ekstra, dermed ikke sagt at man skal ud og løbe 10 km hver dag. Hun kræver på sigt nogle gode ture hvor hun kan få stillet sine behov, en masse leg hvor hun bliver stimuleret så man ikke render ind i et klædeskabet bliver tømt for sko og selvfølgelig kærlighed og overskud til så stor en hund som hun nu engang bliver.
Selve racen er i mine øjne verdens bedste familiehund, det er jo hvad man opdrager sin hund til at være - de bliver.
Alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne, i første omgang tænkte jeg nok bare at man da måtte blive forelsket ligesom jeg selv er, når man så hende.
Anmeld