Princess mangler et KÆRLIGT hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.606 visninger
53 svar
0 synes godt om
26. april 2010

smokin

Jeg bliver jo nærmest HELT grådkvalt over at hun ikke er solgt endnu og prøver derfor ihærdigt at komme af med hende, så jeg ikke binder mig for meget til hende. Hun betyder ALVERDEN for vores familie allerede og har hele vejen igennem været den hvalp der udmærkede sig mest. Hun er så SMUK OG SØD!

Princess er på torsdag klar til afhentning. 8 uger gammel. Jeg begriber ikke at hun ikke er solgt, men håber inderligt at jeg kan finde hende et kærligt hjem.

Prisen er 5000 kr. - og det kan ikke forhandles! Det er ikke prisen der skal afgøre om man vil købe en hund. Og hun er så meget mere værd.

Hun er skøn! Så selvom I måske ikke selv mangler en hvalp kan det være I kender nogle som gør.

Jeg kan kontaktes på mail lizette@vinkelvej7.dk hvor I kan få udleveret telefonnummer og adresse hvis I skulle ønske at besøge hende.

Hun vil være behandlet for orm, lopper og fået sin første vaccine på torsdag. Med hende følger sundhedsbog og hvalpefoder til de første par dage således hun får en rigtig god start på livet.

Det lyder måske en anelse hysterisk først at brokke sig over hunden ikke er solgt og derefter fortælle at jeg har afvist en del henvendelser på hende, men jeg forbeholder mig 100% retten til at vurdere om man er egnet til at have hende eller ej. Hus/lejlighed MED have er et krav.

Venlig hilsen
Zette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Soap

Jeg blir SÅ glad når jeg ser indlæg som disse om dyr 

At opdrætter rent faktisk afviser købere de ikke mener er egnet 

Bar der var flere af din slags 

Thumbs up herfra 

Håber du finder hende et fantastisk hjem 

Anmeld

26. april 2010

smokin

Soap skriver:

Jeg blir SÅ glad når jeg ser indlæg som disse om dyr 

At opdrætter rent faktisk afviser købere de ikke mener er egnet 

Bar der var flere af din slags 

Thumbs up herfra 

Håber du finder hende et fantastisk hjem 

Når man ligger så meget kærlighed i dem som jeg har gjort, (jeg har gået hjemme med dem fordi jeg har haft bækkenløsning) så er man nødt til at være realistisk og se sort på hvidt at ikke ALLE er egnet til at varetage et så dejligt dyr. Når man så ovenikøbet forelsket sig grumt i det stakkels dyr, ja så bliver det ikke lettere - og derfor skal hun helst ikke blive for længe hos os. Men sælge hende for enhver pris - det kommer jeg aldrig til.

Kærlig hilsen
Zette

Anmeld

26. april 2010

Svei

Du er sgu den perfekte hundeejer....stor respekt for det. og sikke en skøn hund.. så smuk..

Knus..

Anmeld

26. april 2010

Lone Jakobsen

hold op hvor er det vildt at jeres valpe allerede er så store....synes da først lige de er blevet født

håber du finder det helt rigtige hjem til jeres dejlige valp

Anmeld

26. april 2010

Soap

Hvis jeg må komme med et forslag så ville lidt flere info om Princess måske gøre det nemmere for en kommende køber at vurdere om hun var noget 

Så som race, tavle, sindsbeskrivelse af hende og forældre hunde osv , og måske lidt om hvad du mener det kræver bortset fra hus/lejlighed med have 

Anmeld

26. april 2010

smokin

Soap skriver:

Hvis jeg må komme med et forslag så ville lidt flere info om Princess måske gøre det nemmere for en kommende køber at vurdere om hun var noget 

Så som race, tavle, sindsbeskrivelse af hende og forældre hunde osv , og måske lidt om hvad du mener det kræver bortset fra hus/lejlighed med have 

Ja - jeg har altså hovedet lidt under armen i denne tid fordi jeg har haft så meget at tænke på, og det er selvfølgelig en rigtig rigtig god ide.

Hun er siberian husky - uden stamtavle. Kommer ud af et kuld på 8, hvoraf de 5 var hanner og 3 var tæver. Hendes far Ashlan bliver 4 år til september og hendes mor Lemon er lige blevet  2 år. Begge forældre haves og de har hver især et rigtig godt temperament og kan med de fleste hunde. Vores hanhund er meget meget bange for en bestemt hanhund på vores vej og kan IKKE med ham, men udover det har det aldrig rigtig været noget.

Princess er nysgerrig af sind, ekstremt kærlig, kommer når man kalder (eller rettere når jeg kalder) Hun lystrer ikke sit navn men lyden af stemmen. Hun byder ikke op til slåskamp med de andre hvalpe men vil godt deltage hvis der nu lige er en slåskamp der kommer forbi hende. Hun skal opleves.

Jeg er interesseret i at finde en familie til hende der ved hvad en brugshund er og hvilke behov de har. De kræver lidt ekstra, dermed ikke sagt at man skal ud og løbe 10 km hver dag. Hun kræver på sigt nogle gode ture hvor hun kan få stillet sine behov, en masse leg hvor hun bliver stimuleret så man ikke render ind i et klædeskabet bliver tømt for sko og selvfølgelig kærlighed og overskud til så stor en hund som hun nu engang bliver.

Selve racen er i mine øjne verdens bedste familiehund, det er jo hvad man opdrager sin hund til at være - de bliver.

Alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne, i første omgang tænkte jeg nok bare at man da måtte blive forelsket ligesom jeg selv er, når man så hende.

Anmeld

26. april 2010

Maria.

Åhhhh.. Jeg tror lige mit hjerte smeltede!

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

Ej hvor er hun lækker, jeg er især vild med hendes hoved. Men da vi har 4 små børn og en anden huns så har vi vist rigeligt at se til + at prisen for os er lidt for dyr, men det er jo en helt anden snak

Held og lykke med salget, håber i finder den perfekte familie til hende.

Anmeld

26. april 2010

smokin

mortil4 skriver:

Ej hvor er hun lækker, jeg er især vild med hendes hoved. Men da vi har 4 små børn og en anden huns så har vi vist rigeligt at se til + at prisen for os er lidt for dyr, men det er jo en helt anden snak

Held og lykke med salget, håber i finder den perfekte familie til hende.

Prisen er ikke dyr rent racemæssigt - da en ægte koster på den anden side af 10.000 kr.

Og hun kan slet ikke gøres op i penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.