Princess mangler et KÆRLIGT hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

smokin

Tutter skriver:

Har lagt den ind på min facebook...

Det var bare rigtig pænt af dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Svei

Zette skriver:

Det bliver røvsure og det kan jeg godt forstå egentlig. Det er jo aldrig rart at man selv synes man er i stand til at gøre noget og jeg så mener noget andet.

Jeg havde en fra Jylland der ville betale ekstra hvis bare han måtte købe hunden - jeg vil squ ikke bestikkes. En anden der simpelthen blev så sur at hun skrev at hunden alligevel ikke var til hende og det var vel nok ærgeligt for mig at jeg havde ødelagt et muligt salg fordi jeg ikke ville sælge til en der var 19 år alene med et barn OG havde en hund i forvejen og boede i lejlighed på 3.sal.

Jeg tager det ikke så tungt. Den rette køber kommer ligepludselig.

Det er det rigtige du gør, det er helt sikkert var bare lige nysgerrig for at høre hvad de siger til det. Men deres reaktion fortæller dig vel også bare at du gør det rigtige, ikke...

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

Zette skriver:

det er jo også nogle helt andre krav man kan stille til en rigtig opdrætter. Jeg er jo bare privat sælger og det eneste for mig der tæller er at hunden er sund og rask og ikke sky ved afgang. Når man køber en ægte med stamtavle så kan man jo bruge dem i konkurrencer, til avl osv. Hvis man så af en eller anden grund har fået fat i en hund der ikke lever op til de vilkår den blev solgt under så kan man jo få penge retur osv.

Min svigermors schæfer er helt ægte med stamtavle men han fik noget kræft i underlivet så han ikke kunne bruges som avlshund som der stod i kontrakten og de fik penge retur for ham efter 3 år.En del af beløbet.

helt enig.

Anmeld

26. april 2010

LISBETH:-)

Så har jeg også sendt den videre på fb!! Håber du får hende solgt til et rigtig godt hjem!!!

Anmeld

26. april 2010

smokin

Yrsa skriver:

Det er det rigtige du gør, det er helt sikkert var bare lige nysgerrig for at høre hvad de siger til det. Men deres reaktion fortæller dig vel også bare at du gør det rigtige, ikke...

ja i starten tænkte jeg at jeg måske dømte for hårdt, men eftersom de rigtige familier er dukket op hen af vejen har det bare bekræftet mig i at man ikke kan være for kritisk.

Og jeg har da også gået på kompromi og solgt en hund til en i lejlighed, men han var elitesoldat og gymnastiklærer ved siden af - så jeg er ret sikker på at hunden nok skal få sin motion og kærlighed.

Anmeld

26. april 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

Så har jeg også sendt den videre på fb!! Håber du får hende solgt til et rigtig godt hjem!!!

tusind tak

Anmeld

26. april 2010

Mimic

har også lagt hende ind på min facebook profil

hvor er hun bare dejlig... håber hun får et dejligt hjem

Linda

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Årh altså, hvor er den skøn! Havde vi haft hus og have, så tror jeg vi havde meldt os på banen. Men vi har lejlighed og det vil vi ikke byde en hund. De skal have plads!

Jeg synes det er fint du går op i, hvem du sælger til. Selvfølgelig bliver nogle folk sure, men din mavefornemmelse er nok den rigtige. Der er vel ingen af os med dyr, der ville overlade dem til et hjem, hvor vi vidste de ikke ville trives?

Jeg håber I får hende solgt. Hun er virkelig smuk!

Anmeld

26. april 2010

Sommerfuglelarven

Åhhh, hun fløj da lige ind i hjertet på mig... Men vi er ikke den rigtige familie til hende, da det hovedsaligt ville være min hund, og mig der skulle gå med hende, og det er ikke hver dag mit bækken er til lange gåture.

Men jeg har opslået hende på Facebook, og håber at I finder det helt rette og kærlige hjem til hende

Anmeld

26. april 2010

Miamaja

Zette skriver:

Ja - jeg har altså hovedet lidt under armen i denne tid fordi jeg har haft så meget at tænke på, og det er selvfølgelig en rigtig rigtig god ide.

Hun er siberian husky - uden stamtavle. Kommer ud af et kuld på 8, hvoraf de 5 var hanner og 3 var tæver. Hendes far Ashlan bliver 4 år til september og hendes mor Lemon er lige blevet  2 år. Begge forældre haves og de har hver især et rigtig godt temperament og kan med de fleste hunde. Vores hanhund er meget meget bange for en bestemt hanhund på vores vej og kan IKKE med ham, men udover det har det aldrig rigtig været noget.

Princess er nysgerrig af sind, ekstremt kærlig, kommer når man kalder (eller rettere når jeg kalder) Hun lystrer ikke sit navn men lyden af stemmen. Hun byder ikke op til slåskamp med de andre hvalpe men vil godt deltage hvis der nu lige er en slåskamp der kommer forbi hende. Hun skal opleves.

Jeg er interesseret i at finde en familie til hende der ved hvad en brugshund er og hvilke behov de har. De kræver lidt ekstra, dermed ikke sagt at man skal ud og løbe 10 km hver dag. Hun kræver på sigt nogle gode ture hvor hun kan få stillet sine behov, en masse leg hvor hun bliver stimuleret så man ikke render ind i et klædeskabet bliver tømt for sko og selvfølgelig kærlighed og overskud til så stor en hund som hun nu engang bliver.

Selve racen er i mine øjne verdens bedste familiehund, det er jo hvad man opdrager sin hund til at være - de bliver.

Alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne, i første omgang tænkte jeg nok bare at man da måtte blive forelsket ligesom jeg selv er, når man så hende.

hvad med at laegge en annonce hos f.eks. www.gipote.dk

det er noget nemmere at finde mulige familier paa et hundesite, hvor der sikkert er nogle der leder efter en hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.