Princess mangler et KÆRLIGT hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

smokin

Sommerfuglelarven skriver:

Åhhh, hun fløj da lige ind i hjertet på mig... Men vi er ikke den rigtige familie til hende, da det hovedsaligt ville være min hund, og mig der skulle gå med hende, og det er ikke hver dag mit bækken er til lange gåture.

Men jeg har opslået hende på Facebook, og håber at I finder det helt rette og kærlige hjem til hende

tusind tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

smokin

Miamaja skriver:

hvad med at laegge en annonce hos f.eks. www.gipote.dk

det er noget nemmere at finde mulige familier paa et hundesite, hvor der sikkert er nogle der leder efter en hund

allready there og har været det længe

Anmeld

26. april 2010

Miamaja

Zette skriver:

allready there og har været det længe

hmmm- er dog sikker paa den nok skal blive solgt.  Vil lige tilfoje, at 5.000 kr. er billigt, for alt det der folger med. Man skal jo ogsaa taenke paa den har vaeret hos dyrelaegen og faa sine forste vacc.

Hvis man ikke har raad til at betale 5000 kr for en hund saa har man heller ikke raad til at have en hund, mener jeg.

Anmeld

26. april 2010

smokin

Miamaja skriver:

hmmm- er dog sikker paa den nok skal blive solgt.  Vil lige tilfoje, at 5.000 kr. er billigt, for alt det der folger med. Man skal jo ogsaa taenke paa den har vaeret hos dyrelaegen og faa sine forste vacc.

Hvis man ikke har raad til at betale 5000 kr for en hund saa har man heller ikke raad til at have en hund, mener jeg.

enig - men hun kan slet slet ikke gøres op i kroner og ører! jeg er meget meget glad for hende og kom baby ikke lige om hjørnet var jeg sikker på at jeg beholdte hende.

Anmeld

26. april 2010

novalfrida

Hvor er hun bare smuk,og hvis jeg havde 5000 så slog vi til med det samme.  For jeg ved med sikkerhed at min kæreste ville falde i svime hvis han så hende...

Held og lykke med salget

Anmeld

26. april 2010

novalfrida

Hvad er det for en race?

Anmeld

26. april 2010

smokin

novalfrida skriver:

Hvad er det for en race?

siberian husky

Anmeld

26. april 2010

novalfrida

så gættede jeg rigtig...

Og hvor bor du?

Har du flere billeder du kan maile?

Anmeld

26. april 2010

smokin

novalfrida skriver:

så gættede jeg rigtig...

Og hvor bor du?

Har du flere billeder du kan maile?

kirke eskilstrup ved holbæk. ja send mig din mail.

Anmeld

26. april 2010

novalfrida

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.