Princess mangler et KÆRLIGT hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Louise mortil4

Zette skriver:

Prisen er ikke dyr rent racemæssigt - da en ægte koster på den anden side af 10.000 kr.

Og hun kan slet ikke gøres op i penge

jeg siger heller ikke hun er for dyr  vi har bare ikke så mange penge pt til en hund. Håber selv en dag at få råd til en Basset hound, men det bliver vist ikke lige forløbig da de koster mellem 15000 og 25000 for en med stamtavle der må avles på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

smokin

mortil4 skriver:

jeg siger heller ikke hun er for dyr  vi har bare ikke så mange penge pt til en hund. Håber selv en dag at få råd til en Basset hound, men det bliver vist ikke lige forløbig da de koster mellem 15000 og 25000 for en med stamtavle der må avles på.

Nej og jeg kan sagtens forstå at med 4 børn så skal man lige enten tænke sig om en ekstra gang eller spare op til en hund til 5000.

Åh jeg er bare så glad for hende, så overvejer bare så groft at beholde hende selv. Men babyMalou er jo lige om hjørnet og ønsker jo hvalpen det bedste, og det er måske ikke så sjovt at komme i 2. række når baby kommer. Så må ligge det der egoisme på hylden og prøve at sælge hende til en dejlig familie.

Anmeld

26. april 2010

LISBETH:-)

mortil4 skriver:

Jeg har en ægte basset hound med stamtavle og han kostede altså kun 4500 kr. og så er han enda en longbody som er større end de andre :-) Men dejlig hund (der sviner rigtig rigtig meget)

Anmeld

26. april 2010

LISBETH:-)

Zette skriver:

Jeg bliver jo nærmest HELT grådkvalt over at hun ikke er solgt endnu og prøver derfor ihærdigt at komme af med hende, så jeg ikke binder mig for meget til hende. Hun betyder ALVERDEN for vores familie allerede og har hele vejen igennem været den hvalp der udmærkede sig mest. Hun er så SMUK OG SØD!

Princess er på torsdag klar til afhentning. 8 uger gammel. Jeg begriber ikke at hun ikke er solgt, men håber inderligt at jeg kan finde hende et kærligt hjem.

Prisen er 5000 kr. - og det kan ikke forhandles! Det er ikke prisen der skal afgøre om man vil købe en hund. Og hun er så meget mere værd.

Hun er skøn! Så selvom I måske ikke selv mangler en hvalp kan det være I kender nogle som gør.

Jeg kan kontaktes på mail lizette@vinkelvej7.dk hvor I kan få udleveret telefonnummer og adresse hvis I skulle ønske at besøge hende.

Hun vil være behandlet for orm, lopper og fået sin første vaccine på torsdag. Med hende følger sundhedsbog og hvalpefoder til de første par dage således hun får en rigtig god start på livet.

Det lyder måske en anelse hysterisk først at brokke sig over hunden ikke er solgt og derefter fortælle at jeg har afvist en del henvendelser på hende, men jeg forbeholder mig 100% retten til at vurdere om man er egnet til at have hende eller ej. Hus/lejlighed MED have er et krav.

Venlig hilsen
Zette

Kunne du ikke lave en fb side for princess eller lign. så linker jeg gerne til den, til dem jeg kender (og som måske kunne være interesseret)

Anmeld

26. april 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

Kunne du ikke lave en fb side for princess eller lign. så linker jeg gerne til den, til dem jeg kender (og som måske kunne være interesseret)

det har jeg - gad vide hvordan jeg ligger den herind.

http://www.facebook.com/note.php?created&&suggest&note_id=120483364635585#!/notes/lizette-andersen/siberian-husky-princess-soger-kaerligt-hjem/120483364635585

prøv den der.

Anmeld

26. april 2010

Svei

Er lige nysgerrig, håber det er ok...) men hvordan reagerer mennesker på at du afviser dem som egnede ejere til dine hunde...?

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en ægte basset hound med stamtavle og han kostede altså kun 4500 kr. og så er han enda en longbody som er større end de andre :-) Men dejlig hund (der sviner rigtig rigtig meget)

ok, nu er det ved at være længe siden jeg har kigget priser på dem, men dengang kostede den billigste 15000 kr for en tæve med gode papirer.

Anmeld

26. april 2010

Becks

Zette skriver:

det har jeg - gad vide hvordan jeg ligger den herind.

http://www.facebook.com/note.php?created&&suggest&note_id=120483364635585#!/notes/lizette-andersen/siberian-husky-princess-soger-kaerligt-hjem/120483364635585

prøv den der.

Har lagt den ind på min facebook...

Anmeld

26. april 2010

smokin

Yrsa skriver:

Er lige nysgerrig, håber det er ok...) men hvordan reagerer mennesker på at du afviser dem som egnede ejere til dine hunde...?

Det bliver røvsure og det kan jeg godt forstå egentlig. Det er jo aldrig rart at man selv synes man er i stand til at gøre noget og jeg så mener noget andet.

Jeg havde en fra Jylland der ville betale ekstra hvis bare han måtte købe hunden - jeg vil squ ikke bestikkes. En anden der simpelthen blev så sur at hun skrev at hunden alligevel ikke var til hende og det var vel nok ærgeligt for mig at jeg havde ødelagt et muligt salg fordi jeg ikke ville sælge til en der var 19 år alene med et barn OG havde en hund i forvejen og boede i lejlighed på 3.sal.

Jeg tager det ikke så tungt. Den rette køber kommer ligepludselig.

Anmeld

26. april 2010

smokin

mortil4 skriver:

ok, nu er det ved at være længe siden jeg har kigget priser på dem, men dengang kostede den billigste 15000 kr for en tæve med gode papirer.

det er jo også nogle helt andre krav man kan stille til en rigtig opdrætter. Jeg er jo bare privat sælger og det eneste for mig der tæller er at hunden er sund og rask og ikke sky ved afgang. Når man køber en ægte med stamtavle så kan man jo bruge dem i konkurrencer, til avl osv. Hvis man så af en eller anden grund har fået fat i en hund der ikke lever op til de vilkår den blev solgt under så kan man jo få penge retur osv.

Min svigermors schæfer er helt ægte med stamtavle men han fik noget kræft i underlivet så han ikke kunne bruges som avlshund som der stod i kontrakten og de fik penge retur for ham efter 3 år.En del af beløbet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.