Jeg får det helt dårligt af at læse denne debat som enlig mor på kontanthjælp.
Ja jeg søger alle de tilskud jeg har ret til og jeg mener bestemt ikke at pengene hænger på træerne af den grund, jeg gør ihvertfald mit for at jeg overhovedet kan modtage kontanthjælp.
At sætte en begrænsning på hvor mange børn man må få? Den tankegang forstår jeg slet ikke, at få børn en en helt naturlig menneskelig ret.
Nogle folk er også FOR hurtigt ude og dømme andre, sidst fandt jeg ud af at der var en der havde meldt mig for bedrageri, fordi jeg havde haft besøg enkelte gange og hjælp til at flytte, men personen havde sagt at jeg havde en person hjemme ved mig HELE tiden, en stærk overdrivelse må jeg sige, så de holdte mine penge tilbage indtil de havde undersøgt sagen heldigvis fandt de hurtigt ud af at der ikke var hold i det og jeg få mine penge nu men det var MEGET ubehageligt at blive uretfærdigt meldt for sådan noget så slemt og jeg følte allerede at de havde dømt mig skyldig i det at de ikke ville udbetale de penge jeg ellers havde ret til. Så jeg må nok sige at nogle folk BLANDER sig alt for HURTIGT.
Anmeld