Tv2 dok:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor snot dum lyder ham sagsbehandleren ikke?!?!?... 

det er virkelig en sindsyg løsning det der altså.. Bare at lade hende sidde i en lejlighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Hvor snot dum lyder ham sagsbehandleren ikke?!?!?... 

det er virkelig en sindsyg løsning det der altså.. Bare at lade hende sidde i en lejlighed...

Ja, og det er det man gør....jeg er så harm over vores system inden for det område...så godt med sådanne programmer...jeg sidder og tænker Christiane F, i en ny og dansk udgave...vi er bare så dygtige at vi giver dem en lejlighed hvor de kan tage stoffer til de dør af det...flot flot...

Anmeld

22. april 2010

FrkLarsen

GUUUD!

Hanne Louise, har jeg gået på efterskole med. 

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

FrkLarsen skriver:

GUUUD!

Hanne Louise, har jeg gået på efterskole med. 

Ej..det må da gøre endnu mere ondt på dig at se det så...og jeg har en kæmpe knude i maven...hvad fanden bilder vi os ind at svigte mennesker der har brug for hjælp...åh, bliver gal sgu....

Anmeld

22. april 2010

FrkLarsen

Eva skriver:

Ej..det må da gøre endnu mere ondt på dig at se det så...og jeg har en kæmpe knude i maven...hvad fanden bilder vi os ind at svigte mennesker der har brug for hjælp...åh, bliver gal sgu....

Det skal siges at hun havde det ligeså svært på efterskolen og støttede sig meget op af sine venner og veninder dernede. 

Hun kan se og snakke med ånder, hun fortalte at det er hendes afdøde bror som ikke vil lade folk komme tæt på hende. 

Drengene der kom ind på værelset nede på efterskole gik ud med blå mærker på mystisk vis. 

Puha, tænk at hun har det så svært nu 

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

FrkLarsen skriver:

Det skal siges at hun havde det ligeså svært på efterskolen og støttede sig meget op af sine venner og veninder dernede. 

Hun kan se og snakke med ånder, hun fortalte at det er hendes afdøde bror som ikke vil lade folk komme tæt på hende. 

Drengene der kom ind på værelset nede på efterskole gik ud med blå mærker på mystisk vis. 

Puha, tænk at hun har det så svært nu 

Ja, det er det jeg mener...stakkels lille svigtede pige...får sgu helt ondt i mit hjerte...

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Ja, og det er det man gør....jeg er så harm over vores system inden for det område...så godt med sådanne programmer...jeg sidder og tænker Christiane F, i en ny og dansk udgave...vi er bare så dygtige at vi giver dem en lejlighed hvor de kan tage stoffer til de dør af det...flot flot...

Shit fuck...

Jeg tror bare at hun vil have det rigtig rigtig svært... resten af sit liv. Selvom hun nu er kommet ud af misbruget... det ligger jo lige om hjørnet jo.

Anmeld

22. april 2010

FrkLarsen

Eva skriver:

Ja, det er det jeg mener...stakkels lille svigtede pige...får sgu helt ondt i mit hjerte...

Puha, det gav en knude i maven ja.

Hårene rejste sig lige på armene og i nakken der, stakkel 

Anmeld

22. april 2010

Risen

Øv for den da!  

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Shit fuck...

Jeg tror bare at hun vil have det rigtig rigtig svært... resten af sit liv. Selvom hun nu er kommet ud af misbruget... det ligger jo lige om hjørnet jo.

Ja, stakkels menneske...tænk engang for at spare penge...føj altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.