Tv2 dok:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.915 visninger
44 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Risen

Er lige startet og er allerede rystet over at man som mor kan sidde og ryge hash med sin datter.. .. Håber hun klarer sig ud af misbruget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Honningblomst

Men hun er jo også syg...det der skræmmer mig er at vi som samfund så ikke hjælper barnet når moderen ikke kan...så synd..

Anmeld

22. april 2010

Risen

Eva skriver:

Men hun er jo også syg...det der skræmmer mig er at vi som samfund så ikke hjælper barnet når moderen ikke kan...så synd..

Ja, jeg skal lige se hele dokumentaren før jeg udtaler mig for meget.. Men indtil videre er det sku chokerende.. 

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Risen skriver:

Ja, jeg skal lige se hele dokumentaren før jeg udtaler mig for meget.. Men indtil videre er det sku chokerende.. 

Ingen mor udsætter deres børn for sådanne ting uden de også har et problem..jeg har så ondt af sådanne mennesker...det er forfærdeligt...for mor og barn...

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sidder også og ser det... Stakkels pige!!!!!!!! For fanden... Og moren sagde: Det er jo for at hjælpe hende... Jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre, når hun havde det skidt...!?...

HVAD?!... Fed løsning ellers... Stakkels pige. hvordan skal hun nogensinde kravle væk fra træet???...

Anmeld

22. april 2010

Risen

Eva skriver:

Men du har ret , synes der har været meget omkring svigt fra samfundet i øjeblikket.. Kan huske at der fornylig var en sag omkring en familie som havde fået deres barn til at skovle sne i bare tæer og havde misbrugt deres børn godt og grundigt i mange år. På trods af utallige henvendelser var der kun svigt fra samfundets side.. 

Anmeld

22. april 2010

Risen

Zafir skriver:

Sidder også og ser det... Stakkels pige!!!!!!!! For fanden... Og moren sagde: Det er jo for at hjælpe hende... Jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre, når hun havde det skidt...!?...

HVAD?!... Fed løsning ellers... Stakkels pige. hvordan skal hun nogensinde kravle væk fra træet???...

Ja stakkels pige ! Tænk at sætte sit barn til at "passe butikken" mens mor ordner mænd... NØJ hvor er jeg gal!!!!!!!!! 

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Er simpelthen rystet over Slagelse Kommune!

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Ja stakkels pige ! Tænk at sætte sit barn til at "passe butikken" mens mor ordner mænd... NØJ hvor er jeg gal!!!!!!!!! 

Man får bare ondt i hjertet...

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Hvor er det sørgeligt og slet ikke et enestående tilfælde....godt der kommer fokus på med sådan et program...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.