Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Louisiana

Dansker i England skriver:

Jeg for at den er der.

Husk at opdatere

Tak!!  Og tillykke til dig  -du har lige fået positiv, ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Dansker i England

Louisiana28 skriver:

Tak!!  Og tillykke til dig  -du har lige fået positiv, ikk??

Jo, det har jeg. . Haaber bare, den bliver derinde, da jeg har blodt ret kraftigt i nogle dage.

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

Dansker i England skriver:

Jo, det har jeg. . Haaber bare, den bliver derinde, da jeg har blodt ret kraftigt i nogle dage.

Åh nej da... Har du været ved lægen?

Anmeld

22. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja ja da, jeg tester imorgen 

Pisse godt, jeg håber det bedste, men er den der ikke så skal det nok komme om ik andet så måske i overmorgen hehe jeg tror på det  

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Pisse godt, jeg håber det bedste, men er den der ikke så skal det nok komme om ik andet så måske i overmorgen hehe jeg tror på det  

Hvor er du bare sød Det er skønt med opbakning! 

Har bare været helt vildt træt idag! Sov da jeg havde sat min søn på bussen i morges, tror jeg sov 4 timer, det var helt vildt! Jeg har været træt hele dagen og nu er jeg bare lige til at ligge i seng igen! 

Anmeld

22. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Hvor er du bare sød Det er skønt med opbakning! 

Har bare været helt vildt træt idag! Sov da jeg havde sat min søn på bussen i morges, tror jeg sov 4 timer, det var helt vildt! Jeg har været træt hele dagen og nu er jeg bare lige til at ligge i seng igen! 

ÅÅÅh det lyder bare skøøønt...  Den er der sku sikkert... men man tør ik håbe for meget. Men uanset om den erder eller ej så skal det nok ske det kræver bare sin tid til den rigtige sædcelle og det rigtige æg klasker sammen hihi meget malende billede  Glæææder mig så meget til at du står med testen i morgen og der forhåbentligt kommer en ganske næsten usynlig streg til syne.... Det er satme det bedte der er sket for mig i 2010 indtil videre

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

ÅÅÅh det lyder bare skøøønt...  Den er der sku sikkert... men man tør ik håbe for meget. Men uanset om den erder eller ej så skal det nok ske det kræver bare sin tid til den rigtige sædcelle og det rigtige æg klasker sammen hihi meget malende billede  Glæææder mig så meget til at du står med testen i morgen og der forhåbentligt kommer en ganske næsten usynlig streg til syne.... Det er satme det bedte der er sket for mig i 2010 indtil videre

Det er lige dét! Jeg tør næsten ikke håbe..!! Da jeg var gravid med min søn troede jeg slet ikke på, at jeg var gravid - selv om testen var helt og aldeles tydeligt positiv dengang! Men jeg havde bare ikke fornemmelsen dengang... Jeg troede først på det, da jeg kom til scanning, og kunne se ham  Til gengæld, da jeg troede på det, så VIDSTE jeg, at det var en dreng. Drømte endda hvordan han så ud - og han så sådan ud  

Hvordan går det ellers med kvalme osv??

Anmeld

22. april 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er lige dét! Jeg tør næsten ikke håbe..!! Da jeg var gravid med min søn troede jeg slet ikke på, at jeg var gravid - selv om testen var helt og aldeles tydeligt positiv dengang! Men jeg havde bare ikke fornemmelsen dengang... Jeg troede først på det, da jeg kom til scanning, og kunne se ham  Til gengæld, da jeg troede på det, så VIDSTE jeg, at det var en dreng. Drømte endda hvordan han så ud - og han så sådan ud  

Hvordan går det ellers med kvalme osv??

Den er der det tror jeg på...

Min kvalme er slem og træls dagen lang, håber sku det går over om en uge eller to. Føj. Men nu vil jeg sove så det hurtigt kan blive morgen så jeg kan læse dit testsvar... hihi det bliver spændende af h.... til... Natter

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Den er der det tror jeg på...

Min kvalme er slem og træls dagen lang, håber sku det går over om en uge eller to. Føj. Men nu vil jeg sove så det hurtigt kan blive morgen så jeg kan læse dit testsvar... hihi det bliver spændende af h.... til... Natter

Ih, hvor træls, at kvalmen er så slem  Men vil nu gerne ha' kvalme - bare jeg er gravid 

Glæder mig også - til at se to streger!! 

Nat nat 

Anmeld

23. april 2010

Louisiana

Tog en test, og den negativ - men det er altså også ALT for tidligt jeg prøver! Venter lige en uges tid med, at teste igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.