Vinker skriver:
Hello Kitty (det morer mig lidt at skrive det hihi)
Flot at du tilstår at du har læst med i "vores gruppe", MEN nu forpligter det; nu er du simpelthen nødt til at være et aktivt medlem i NS-gruppen - Kommentere og skrive indlæg (be om) Det jeg prøver at sige er at du SELVFØLGELIG er mere end velkommen til at være med herinde. Dette er ikke en lukket gruppe, men blot os gamle NS'ers tilholdssted. Og JA vi er unike herinde, men vi ved at der også findes andre unike kvinder her på baby.dk - jeg fornemmer at du er én af dem!
VELKOMMEN Kitty 
Årh tak, det var vel nok sødt skrevet! Bliver helt rørt!
Jeg vil rigtig gerne skrive med Jer herinde, men det kommer nok til at tage lidt tid, for skal lige vænne mig til at det er OK 
Jeg holder virkelig af baby.dk-siden, og finder rigtig meget støtte i andre i samme situation.. Og så er der så mange inspirerende mennesker, sjove historier og gode billeder. Men det kan godt blive meget stort. Herinde er der lidt mere lukket! Det kan jeg godt lide. Plus at I virker som nogle ærlige, respektfulde, omsorgsfulde og muntre kvinder. Det vil jeg da gerne være en del af 
Så tak for din hilsen. Jeg håber vi kommer til at "ses" noget mere.
Og nu må I jo endelig spørge, hvis der er et eller andet, eller sige hvad I tænker.
Knus Anna
Anmeld