Læs tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Barbamama

kitty skriver:

Så tillader jeg mig at skrive

Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".

Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med

Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!

Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det!

Kitty

Kan du så skamme dig!!! Har du luret???? Ha ha ha Du skal bare slå dig løs herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Karo

kitty skriver:

Så tillader jeg mig at skrive

Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".

Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med

Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!

Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det!

Kitty

Du skal være så hjertlig velkommen

En af de ting vi er gode til herinde er at støtte op omkirng hinanden, ligegyldigt hvad. Og som de andre skriver er vi også SUPER gode til at heppe, og nu har vi ikke længere nogle at heppe på, så kom du bare så skal vi nok heppe

Jeg vil helt klar krydse fingere for at den snart forestående behandling bæger frugt.

Katja

Anmeld

18. april 2010

ooo

(Dyb indåndning og et tilløb) Hej piger.

Det her, det er altså lidt pinligt at indrømme - men jeg har altså været med mange af jer dengang I var på Navlestrengen

Jeg var blevet enig med min kæreste om at vi gerne ville være forældre for ca 3 år siden, og derfor begyndte jeg at kigge på baby sideret stykke tid efter. Der fandt jeg Navlestrengen, og blev helt grebet af hvor fantastiske I var til at støtte hinanden, og hvor godt et miljø I havde opbygget. Jeg meldte mig ikke på banen dengang, da jeg ville vente til jeg var gravid.

Desværre blev baby ikke til noget pga sygdom (puha, det er stadig svært at snakke/skrive om), men jeg kunne ikke slippe jer fantastiske kvinder. Derfor prøver jeg nu at "komme ud af skabet" nu. Håber at det er okay.

Kram fra Metha (der ikke kan gøre en lang historie kort)

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Det her, det er altså lidt pinligt at indrømme - men jeg har altså været med mange af jer dengang I var på Navlestrengen

Jeg var blevet enig med min kæreste om at vi gerne ville være forældre for ca 3 år siden, og derfor begyndte jeg at kigge på baby sideret stykke tid efter. Der fandt jeg Navlestrengen, og blev helt grebet af hvor fantastiske I var til at støtte hinanden, og hvor godt et miljø I havde opbygget. Jeg meldte mig ikke på banen dengang, da jeg ville vente til jeg var gravid.

Desværre blev baby ikke til noget pga sygdom (puha, det er stadig svært at snakke/skrive om), men jeg kunne ikke slippe jer fantastiske kvinder. Derfor prøver jeg nu at "komme ud af skabet" nu. Håber at det er okay.

Hvor er det dog vildt at høre at der er flere der har kigget med og gerne ville være her, men ikke har turde. Det gør mig da glad at høre at folk synes der er rart herinde. Velkommen til dig også

Anmeld

18. april 2010

Karo

Metchen skriver:

Jamen du skal da også være så hjertlig velkommen

Og vi er altså flere herinde der ikke er gode til at gøre en lang historie kort så det er du ikke ene om.

Katja

Anmeld

18. april 2010

ooo

michella80 skriver:

Hvor er det dog vildt at høre at der er flere der har kigget med og gerne ville være her, men ikke har turde. Det gør mig da glad at høre at folk synes der er rart herinde. Velkommen til dig også

Tusind tak

Det betyder rigtig meget - det er næsten ligesom i Folkeskolen, hvor man sendte breve rundt til drengene i klassen "vil du komme sammen, ja nej".

Anmeld

18. april 2010

ooo

Karo skriver:

Jamen du skal da også være så hjertlig velkommen

Og vi er altså flere herinde der ikke er gode til at gøre en lang historie kort så det er du ikke ene om.

Katja

Skønt. Ved ikke hvad der sker, når jeg skal skrive på opgave, så er der intet at komme efter, men når det kommer til det her forum, så er jeg ikke til at stoppe igen.

Og også tusinde tak til dig for velkomsten

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Tusind tak

Det betyder rigtig meget - det er næsten ligesom i Folkeskolen, hvor man sendte breve rundt til drengene i klassen "vil du komme sammen, ja nej".

Ha ha ha ha jamen du skal ikke være nervøs. Vi sætter kryds i Ja

Anmeld

18. april 2010

Milka

Metchen skriver:

Tusind tak

jeg vil gerne komme sammen

Anmeld

18. april 2010

ooo

Kæææft hvor er I søde. Sidder alene hjemme med Oskar, min kat, og kampsmiler. Er faktisk lidt glad for at kæresten ikke er hjemme og opleve mig lige nu.

Og Milka, vil meget gerne komme sammen hvis det inkluderer de to darjlige damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.