Læs tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

oo

Metchen skriver:

(Dyb indåndning og et tilløb) Hej piger.

Det her, det er altså lidt pinligt at indrømme - men jeg har altså været med mange af jer dengang I var på Navlestrengen

Jeg var blevet enig med min kæreste om at vi gerne ville være forældre for ca 3 år siden, og derfor begyndte jeg at kigge på baby sideret stykke tid efter. Der fandt jeg Navlestrengen, og blev helt grebet af hvor fantastiske I var til at støtte hinanden, og hvor godt et miljø I havde opbygget. Jeg meldte mig ikke på banen dengang, da jeg ville vente til jeg var gravid.

Desværre blev baby ikke til noget pga sygdom (puha, det er stadig svært at snakke/skrive om), men jeg kunne ikke slippe jer fantastiske kvinder. Derfor prøver jeg nu at "komme ud af skabet" nu. Håber at det er okay.

Kram fra Metha (der ikke kan gøre en lang historie kort)

velkommen til - eller - godt du fik modet til at stikke hovedet frem  

vi er RIGTIG mange ævlehoveder herinde, så laaaaange indlæg er hverdagskost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

ooo

Tjuhl skriver:

velkommen til - eller - godt du fik modet til at stikke hovedet frem  

vi er RIGTIG mange ævlehoveder herinde, så laaaaange indlæg er hverdagskost

Ja, er også helt glad for at jeg endelig fik sagt hej.

Måske jeg bare skal lave et lille resume i enden af hvert indlæg jeg laver? Bare for at alle kan være med...

Anmeld

18. april 2010

ooo

Hov, glemte helt at tilføje, at I endelig bare må spørge løs hvis der er noget I gerne vil vide om mig, nu hvor jeg har kunne følge jer i så lang tid.

Anmeld

18. april 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

"jeg undrer mig"

er det ok jeg skriver at alle er velkomne? (side 7,8 og 9)

Det er selvf. også helt ok med mig

Anmeld

18. april 2010

Vinker

Så tillader jeg mig at skrive

Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".

Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med

Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!

Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det!

Kitty

Hello Kitty (det morer mig lidt at skrive det hihi)

Flot at du tilstår at du har læst med i "vores gruppe", MEN nu forpligter det; nu er du simpelthen nødt til at være et aktivt medlem i NS-gruppen - Kommentere og skrive indlæg (be om) Det jeg prøver at sige er at du SELVFØLGELIG er mere end velkommen til at være med herinde. Dette er ikke en lukket gruppe, men blot os gamle NS'ers tilholdssted. Og JA vi er unike herinde, men vi ved at der også findes andre unike kvinder her på baby.dk - jeg fornemmer at du er én af dem!

Er virkelig ked af at høre, at projekt baby ikke er gået som ønsket, men jeg håber inderligt at det snart må lykkes for jer

VELKOMMEN Kitty

Anmeld

18. april 2010

otlitrom

Karo skriver:

Du skal være så hjertlig velkommen

En af de ting vi er gode til herinde er at støtte op omkirng hinanden, ligegyldigt hvad. Og som de andre skriver er vi også SUPER gode til at heppe, og nu har vi ikke længere nogle at heppe på, så kom du bare så skal vi nok heppe

Jeg vil helt klar krydse fingere for at den snart forestående behandling bæger frugt.

Katja

Ih altså, I er nogle skønne damer herinde! Jeg er glad for at I er så åbne. Og hepperi kan vi altid bruge!

Jeg håber også behandlingen bærer frugt, jeg synes kampen har været lang nok nu. Men visse ting er vi bare ikke selv herre over!

Jeg har dog én tanke, og det er om folk nu bare vælter herind.... For jeg synes det vil være så ærgeligt at ødelægge den gode stemning herinde... Det håber jeg ikke!

Tak for Jeres hilsner!

Anna

Anmeld

18. april 2010

Milka

kitty skriver:

Ih altså, I er nogle skønne damer herinde! Jeg er glad for at I er så åbne. Og hepperi kan vi altid bruge!

Jeg håber også behandlingen bærer frugt, jeg synes kampen har været lang nok nu. Men visse ting er vi bare ikke selv herre over!

Jeg har dog én tanke, og det er om folk nu bare vælter herind.... For jeg synes det vil være så ærgeligt at ødelægge den gode stemning herinde... Det håber jeg ikke!

Tak for Jeres hilsner!

Anna

det er forbudt at ødelægge den gode stemning!! det er den eneste regel

Anmeld

18. april 2010

Vinker

Metchen skriver:

(Dyb indåndning og et tilløb) Hej piger.

Det her, det er altså lidt pinligt at indrømme - men jeg har altså været med mange af jer dengang I var på Navlestrengen

Jeg var blevet enig med min kæreste om at vi gerne ville være forældre for ca 3 år siden, og derfor begyndte jeg at kigge på baby sideret stykke tid efter. Der fandt jeg Navlestrengen, og blev helt grebet af hvor fantastiske I var til at støtte hinanden, og hvor godt et miljø I havde opbygget. Jeg meldte mig ikke på banen dengang, da jeg ville vente til jeg var gravid.

Desværre blev baby ikke til noget pga sygdom (puha, det er stadig svært at snakke/skrive om), men jeg kunne ikke slippe jer fantastiske kvinder. Derfor prøver jeg nu at "komme ud af skabet" nu. Håber at det er okay.

Kram fra Metha (der ikke kan gøre en lang historie kort)

Hold da op.... tænk hvor meget du egentlig ved om hos herinde

VELKOMMEN til dig - Synes det er sjovt at læse at du har fulgt med i sin tid inde på NS. På tide at du nu gir dig tilkende - Bedre sendt end aldrig

Er virkelig ked af at høre, at projekt baby ikke er gået som ønsket, men jeg håber inderligt at det snart må lykkes for jer

Håber du vil skrive med her i gruppen - Det ville blot være super hyggeligt!

Anmeld

18. april 2010

Vinker

Milka skriver:

Lige mine ord

Anmeld

18. april 2010

Karo

Milka skriver:

Nemmelig rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.