Så tillader jeg mig at skrive 
Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".
Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med
Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!
Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det! 
Kitty
Hello Kitty (det morer mig lidt at skrive det hihi)
Flot at du tilstår at du har læst med i "vores gruppe", MEN nu forpligter det; nu er du simpelthen nødt til at være et aktivt medlem i NS-gruppen - Kommentere og skrive indlæg (be om) Det jeg prøver at sige er at du SELVFØLGELIG er mere end velkommen til at være med herinde. Dette er ikke en lukket gruppe, men blot os gamle NS'ers tilholdssted. Og JA vi er unike herinde, men vi ved at der også findes andre unike kvinder her på baby.dk - jeg fornemmer at du er én af dem!
Er virkelig ked af at høre, at projekt baby ikke er gået som ønsket, men jeg håber inderligt at det snart må lykkes for jer 
VELKOMMEN Kitty 
Anmeld