Så tillader jeg mig at skrive 
Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".
Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med
Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!
Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det! 
Kitty
Velkommen!
Ja det har du jo været i al den tid, hvor du har kigget med. Men skønt at du så "springer ud" nu, og giver dig til kende. Jeg har godt bemærket dig herinde - er det ikke rigtigt, at du som Tjuhl kæmper med at blive gravid? ....Nu er det jo lykkedes Tjuhl, så må det være din tur næste gang...
Og selvom vi ikke er ufrivilligt børnløse herinde (ikke længere, nu hvor tjuhl jo ENDELIG ruger på en fantastisk lille baby), så er vi gode til at heppe, trøste og opbakke i både gode og svære stunder .....eller det tror jeg da nok vi er. Så selvom du ikke HAR en baby, så kan du stadig sagtens snakke med herinde og føle dig velkommen - hvis du har lyst. Det er en gruppe som handler om alt og ingenting - nøjagtigt ligesom OEF, forskellen er bare, at vi bevarer sagligheden og respekten for hinanden, uanset hvilke udtalelser der kommer, og hvilke følelser eller tanker man har.
Det blev langt. Men jeg ville egentlig bare sige, at du selvfølgelig kan være en del af os og dét som vi har (det fællesskab som du nævner at du fornemmer at vi har), hvis du har lyst. Og jeg håber at du vil føle dig godt tilpas herinde med alle os "NS'ere" 
Anmeld