Læs tråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.635 visninger
65 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Ni-ko-li-ne

"jeg undrer mig"

er det ok jeg skriver at alle er velkomne? (side 7,8 og 9)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

KWL

Selvfølgelig er det det søde...

Jeg har også skrevet et svar derinde...

Anmeld

18. april 2010

oo

ja, det er okay hvad sker der lige for at have ondt i røven!

Anmeld

18. april 2010

Karo

Jeg syndes vi nu flere gange har sagt at alle er velkommen. Så det er helt iorden med mig

Anmeld

18. april 2010

Milka

har også lige skrevet derinde (side 10)

Anmeld

18. april 2010

anna-jonas

Har også lige skrevet derinde..............!! Kæft der er ikke "højt til loftet" hos nogle af brugerne, hva'??

Netop p.g.a sådan noget som det, at jeg er glad for jer...........mine PIGER.

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

Jeg gider slet ikke kommentere på dét indlæg.
Synes simpelthen det bliver alt for usagligt og fordømmende...

Men JO, selvfølgelig er alle velkomne herinde.
Jeg ville bare være ked af, hvis NS mistede sin troværdighed og ægthed, hvis "alle og enhver" begyndte at komme til, og gøre dette sted til, hvad "ordet er frit" er .....for jeg synes netop vi rummer al den omsorg og forståelse, som så utrolig nemt forsvinder i "Ordet er frit" -debatterne.

Anmeld

18. april 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Jeg gider slet ikke kommentere på dét indlæg.
Synes simpelthen det bliver alt for usagligt og fordømmende...

Men JO, selvfølgelig er alle velkomne herinde.
Jeg ville bare være ked af, hvis NS mistede sin troværdighed og ægthed, hvis "alle og enhver" begyndte at komme til, og gøre dette sted til, hvad "ordet er frit" er .....for jeg synes netop vi rummer al den omsorg og forståelse, som så utrolig nemt forsvinder i "Ordet er frit" -debatterne.

Enig, det skulle kun være for dem, der kunne holde en ordenlig tone....

Har faktisk tænkt på, at der burde laves tre nye kategorier... én for de gode, én for de onde og én for de virkelig sjove... Så er det bare lige, hvor man selv synes man holder til henne...

Anmeld

18. april 2010

otlitrom

Så tillader jeg mig at skrive

Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".

Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med

Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!

Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det!

Kitty

Anmeld

18. april 2010

oo

kitty skriver:

Så tillader jeg mig at skrive

Jeg lurer herind en gang i mellem. Her føles hyggeligt! Man kan mærke I holder af hinanden på en speciel måde. I kender hinanden og er trygge i Jeres "rum".

Mange kunne lære noget af Jeres respektfulde måde at tale med hinanden på, det kommer man vist lidt længere med

Jeg føler altid det er lidt forbudt at kigge ind forbi. Jeg føler lidt jeg snager... Men her er sådan en god stemning, og nogle gode tråde -som jeg godt forstår I deler hér, i stedet for ex. OEF!

Nu er jeg kommet ud af skabet, og ville bare give et pip om det!

Kitty

jamen missekat, du er altid velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.