Paranormal Activity.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Jordbærpigen

albertesmor skriver:

Hvis det er den med ægteparret der sover og der sker ting og sager om natten er den IKKE realistisk, vi satte os med håbet om et rigtigt godt gys da den er blevet proklameret som verdens mest uhyggelige film det synes jeg så ikke den var.

Præcis.. jeg blev noget skuffet. Synes slet ikke den var uhyggelig og noget af tiden sad jeg og små gabte Godt jeg ik gav penge for at se den i biffen.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

charlottesmor

min kæreste og jeg lånte den her i weekenden og er totalt gyser-freaks. må sige at ca. første halvdel af filmen synes vi var temmelig kedelig. så begyndte der at ske lidt og helt til sidst i filmen hvor dæmonen var kommet over i hende og smed manden gennem rummet der blev jeg lidt utryg men alt i alt hmm synes jeg ikke den var så fantastisk uhyggelig. dog skal det sige at de 2 efterfølgende nætter når jeg skulle ud og tisse de her 3-4 gange pga . graviditet kiggede jeg mig lidt mere omkring i huset end før.. GG

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Stumpen skriver:

Kender det godt..

For en del år siden efterhånden sidder min søster og jeg og ser "I know what you did last summer" Jeg sidder med ryggen til armlændet på sofaen og min søster sidder almindeligt og pludselig drejer hun hovedet mod mig og råber ""NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" Jeg skriger af skræk og hendes daværende mand komme løbende hen og spørger hvad der er galt... Deres killing var kravlet op i gardinet, det havde hun lige set ud af øjenkrogen... Hold kæft, så kan man snakke om at leve sig ind i en film... Resten af filmen var total ødelagt.. Glemmer det aldrig

HA ha ha ha jeg er fuldstændig FÆRDIG af grin!!!! Jeg skulle fortælle min kæreste hvad du havde skrevet og jeg kunne bare ikke fordi jeg grinede så meget. KAn lige se det for mig!!! Ha ha ha

Anmeld

18. april 2010

Stumpen

michella80 skriver:

HA ha ha ha jeg er fuldstændig FÆRDIG af grin!!!! Jeg skulle fortælle min kæreste hvad du havde skrevet og jeg kunne bare ikke fordi jeg grinede så meget. KAn lige se det for mig!!! Ha ha ha

Ja bagefter var det nu meget sjovt,m en hooold da kæft mens det stod på... Pyha...

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Stumpen skriver:

Ja bagefter var det nu meget sjovt,m en hooold da kæft mens det stod på... Pyha...

ha ha ha  Min veninde og jeg så engang en gyser hjemme ved hende (vi var teenagere). Da filmen startede sad vi et godt stykke fra hinanden, vi havde slukket lyset og jo længere ind i filmen vi kom sad vi tættere og tættere på hinanden og til sidst sad vi og holdt om hinanden og lige pludselig faldt en plakat, der hang bag hendes sofa, ned over os og så SKREG vi som nogle vilde. Hendes far kom spænende ind til os og vi skreg bare til ham at han skulle tænde lyset. Ha ha ha. FUCK vi blev bange!!!

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Uhh jeg vil så gerne se den, men jeg ved også at jeg splitter min nattesøvn af det næste lange stykke tid, hvis jeg ser den... Jeg er bare slet ikke god til gysere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.