Paranormal Activity.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Stumpen

B&J skriver:

Åhh du må undskylde saw har jeg set de er kedelige ved ikke lige er nok træt det var motorsavsmassakren som jeg skulle ha set den aften.... det er den jeg ikke vil se... min kæreste lurede mig lige over skulderen og sagde dem har du da set

Uha dem vil jeg ikke kalde kedelige nærmere ulækre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

L.J.L

Mutti2B skriver:

Jeg prøver igen, men jeg tror ikke på at jeg får set den færdig i aften. Jeg er bare ikke go til dæmoner og besættelser....

WiitrioeN: det du skrev med biograferne er da SÅ scary...

puha, jeg ønsker dig held og lykke med den

Og husk at du altid lige kan holde en pause og komme herind og få den lidt på afstand hvis det bliver for uhyggeligt! hihi

Anmeld

17. april 2010

B&J

Stumpen skriver:

Uha dem vil jeg ikke kalde kedelige nærmere ulækre...

Nok fordi jeg ikke kan se det rigtige i dem... er nok en af de personer der skal kunne sætte mig dybt ind i filmen som hvis jeg selv var der....  især hvis det er gyser

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

B&J skriver:

Nok fordi jeg ikke kan se det rigtige i dem... er nok en af de personer der skal kunne sætte mig dybt ind i filmen som hvis jeg selv var der....  især hvis det er gyser

Kender det godt..

For en del år siden efterhånden sidder min søster og jeg og ser "I know what you did last summer" Jeg sidder med ryggen til armlændet på sofaen og min søster sidder almindeligt og pludselig drejer hun hovedet mod mig og råber ""NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" Jeg skriger af skræk og hendes daværende mand komme løbende hen og spørger hvad der er galt... Deres killing var kravlet op i gardinet, det havde hun lige set ud af øjenkrogen... Hold kæft, så kan man snakke om at leve sig ind i en film... Resten af filmen var total ødelagt.. Glemmer det aldrig

Anmeld

17. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg så den på højlys dag sammen med manden for nogle måneder siden - synes den var SÅ spookey! får det stadig dårligt om aftenen ind imellem, når jeg tænker på nogle af tingene i filmen

Anmeld

17. april 2010

B&J

Stumpen skriver:

Kender det godt..

For en del år siden efterhånden sidder min søster og jeg og ser "I know what you did last summer" Jeg sidder med ryggen til armlændet på sofaen og min søster sidder almindeligt og pludselig drejer hun hovedet mod mig og råber ""NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" Jeg skriger af skræk og hendes daværende mand komme løbende hen og spørger hvad der er galt... Deres killing var kravlet op i gardinet, det havde hun lige set ud af øjenkrogen... Hold kæft, så kan man snakke om at leve sig ind i en film... Resten af filmen var total ødelagt.. Glemmer det aldrig

griner.... det lyder lige som min kæreste når der sker noget vildt spænde så siger han altid et eller andet og det er lige før jeg hopper op i loftet også griner han bare af mig hihiihi han er en skid....

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

linselouise skriver:

puha, jeg ønsker dig held og lykke med den

Og husk at du altid lige kan holde en pause og komme herind og få den lidt på afstand hvis det bliver for uhyggeligt! hihi

Ha ha, tak  Ja det bliver nok nødvendigt

Anmeld

17. april 2010

Lullaby

Ja føj den er klam!!!

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

Jeg kaster håndklædet i ringen... Den ser jeg BARE IKKE i aften. Måske i morgen eftermiddag når der er lyst udenfor

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

Mutti2B skriver:

Jeg kaster håndklædet i ringen... Den ser jeg BARE IKKE i aften. Måske i morgen eftermiddag når der er lyst udenfor

haha ejjj, hvad gjorde udslaget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.