Paranormal Activity.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

L.J.L

Mutti2B skriver:

Jeg har ikke turde at tænde for filmen igen... Jeg elsker normalt gysere og har ikke problemer med at se dem, pånær Exorcisten. Den kan jeg bare ikke se alene. Jeg har hørt at den her er SÅ uhyggelig, og det tog jeg sgu lidt som en udfordring. Føler mig lidt lille nu... og alene

hvis ikke du tør se exsorcisten alene så tør du heller ikke se denne her alene, det er jo også sådan noget med besættelse  og dæmoner....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

4xGreve

Den skulle vist være bygget på en sand historie.... arrgh...

Har hørt at efter de f.eks har vist den i biografer er der sket underlig ting som f.eks alle udgange låste og folk kunne ikke komme ud før efter et x antal tid mm.

Jeg har selv set den men det er ved at være lang tid siden og den kan stadig påvirke mig i stor grad.... - jeg er en bange buks!!!

Anmeld

17. april 2010

B&J

linselouise skriver:

Hvis man er til gys, så er det absolut den fedeste gyserfilm, ingen tvivl om det! Jeg elsker gys, men den her var sgu lige en tand for uhyggelig må jeg sige Men fed historie og fedt lavet!

uhhh får bare gåsehud af at tænke på de forskellige uhyggelige scener i filmen, uhhhhh!

Jeg syntes gyser plejer af være kedelige men den her er sku fed.. men nok fordi jeg selv kan leve min ind i min selv ville styre det cam  hihihi men du kan tro jeg vågnede den nat og tænkte okay jeg ligger stadig i sengen

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

B&J skriver:

Jeg syntes gyser plejer af være kedelige men den her er sku fed.. men nok fordi jeg selv kan leve min ind i min selv ville styre det cam  hihihi men du kan tro jeg vågnede den nat og tænkte okay jeg ligger stadig i sengen

Synes du også saw-filmene er kedelige?

Anmeld

17. april 2010

B&J

Stumpen skriver:

Synes du også saw-filmene er kedelige?

må sige undskyld den så jeg aldrig for den dag jeg skulle se den blev en mand myrdet i min opgang så den film tænker jeg helst ikke på da jeg forbinder den lidt med den men har hørt den er totalt fed såå en dag skal jeg overvinde mig selv og se den...

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

B&J skriver:

jeg vågnede den nat og tænkte okay jeg ligger stadig i sengen

Den klammeste scene ever!! -har stadig mareridt over det!

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

B&J skriver:

må sige undskyld den så jeg aldrig for den dag jeg skulle se den blev en mand myrdet i min opgang så den film tænker jeg helst ikke på da jeg forbinder den lidt med den men har hørt den er totalt fed såå en dag skal jeg overvinde mig selv og se den...

Nu er der jo efterhånden 5 eller 6 i serien, så se du at komme igang, selvom det er noget af en historie du forbinder den med

Anmeld

17. april 2010

B&J

linselouise skriver:

Den klammeste scene ever!! -har stadig mareridt over det!

har jeg heldigvis ikke smiler... men lige den ene nat jo uhh

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

Jeg prøver igen, men jeg tror ikke på at jeg får set den færdig i aften. Jeg er bare ikke go til dæmoner og besættelser....

WiitrioeN: det du skrev med biograferne er da SÅ scary...

Anmeld

17. april 2010

B&J

Stumpen skriver:

Nu er der jo efterhånden 5 eller 6 i serien, så se du at komme igang, selvom det er noget af en historie du forbinder den med

Åhh du må undskylde saw har jeg set de er kedelige ved ikke lige er nok træt det var motorsavsmassakren som jeg skulle ha set den aften.... det er den jeg ikke vil se... min kæreste lurede mig lige over skulderen og sagde dem har du da set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.