Paranormal Activity.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

slettet_7530

Hvis det er den med ægteparret der sover og der sker ting og sager om natten er den IKKE realistisk, vi satte os med håbet om et rigtigt godt gys da den er blevet proklameret som verdens mest uhyggelige film det synes jeg så ikke den var.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Tynen

Ej, hallo - Er der nogen der har tænkt sig at afsløre en lille snas af hvad der sker??!
Bare en lille, lille, bitte afsløring?!

Jeg TØR og skal ALDRIG se den, men hold op hvor bliver man nysgerrig

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

linselouise skriver:

haha ejjj, hvad gjorde udslaget??

Den er bare så skummel . Jeg er kommet dertil hvor spaden har anskaffet sig et ouija board og så tør jeg ikke se mere... Og nu har I jo også allesammen bekræftet hvor uhyggelig den er, så jeg tænkte, at hvis jeg skulle ha bare en smule søvn i nat var det nok bedst at jeg slukkede  

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

Mutti2B skriver:

Den er bare så skummel . Jeg er kommet dertil hvor spaden har anskaffet sig et ouija board og så tør jeg ikke se mere... Og nu har I jo også allesammen bekræftet hvor uhyggelig den er, så jeg tænkte, at hvis jeg skulle ha bare en smule søvn i nat var det nok bedst at jeg slukkede  

Lige nøjagtigt! SPADE var også det jeg råbte ind i skærmen da manden hev brættet frem, hvilken idiot!!! haha

Fornuftigt at du slukkede, måske er det bedst at se den i dagslyset hvis man absolut må se den!

Håber du får en god nats søvn uden mareridt!

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Ej, hallo - Er der nogen der har tænkt sig at afsløre en lille snas af hvad der sker??!

http://www.scope.dk/film/6262-paranormal-activity

Der er også en lille trailer

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

Tynen skriver:

Nu har jeg jo af gode/bange grunde ikke set så meget af filmen, men det handler i grove træk om et par hvis hus hjemsøges af dæmoner. Hun har mærket til dem on and off siden hun var 8 år, og nu har hendes kæreste så købt et videokamera for at dokumentere hændelserne og det provokerer dæmonen. Det er hvad jeg har set indtil videre  Og det er vist også hvad man kan læse på dvd'en, hi hi!

Og hvis der er nogen der har set den er I så ikke søde at lade være med at røbe meget mere, da jeg gerne vil se den i morgen

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

linselouise skriver:

Lige nøjagtigt! SPADE var også det jeg råbte ind i skærmen da manden hev brættet frem, hvilken idiot!!! haha

Fornuftigt at du slukkede, måske er det bedst at se den i dagslyset hvis man absolut må se den!

Håber du får en god nats søvn uden mareridt!

Ja, han er bare ikke for klog. Sikke en #%&$€!!!

Dagslys er vist det eneste rigtige

Tak , jeg tror heldigvis at jeg fik slukket i tide, så jeg satser på en god og lang nats søvn om noge timer. Og tak for støtten, hihi.

Anmeld

18. april 2010

Soap

Jeg elsker ellers gyser film, men Paranormal Activity syns jeg godt nok er plat og ensidig 

Smag og behag 

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Jeg SKAL se den... elsker gysere...

Er den nu også så slem som alle går rundt og siger

Anmeld

18. april 2010

Mutti2B

Nu har jeg set den og ja, dagslys gør virkelig en forskel. Jeg havde meget høje forventninger til filmen (det skulle jo være den mest uhyggelige film længe) og turde derfor ikke de den, men det kunne jeg nu godt ha gjort. Jeg er ked af at sige det men det var godt nok en skuffelse. Lige som jeg synes der var ved at komme "kød" på filmen sluttede den. Øv da! Så synes jeg at Excorsisten er meget mere uhyggelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.