Paranormal Activity.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.372 visninger
45 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Mutti2B

Jeps, den har jeg så lige lejet i Blockbuster og er gået i gang med at se helt alene. Det er vist ikke gennemtænkt for jeg er allerede ved at tisse i bukserne af skræk og jeg har kun set 15 min af filmen.....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Trolde_mor

Frem med en stor pude til at gemme dig bag, og godt med lys tændt

Men du må da lige give en anmeldelse bagefter

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

neeeej dum dum dum ide!

Jeg så den sammen med min mand, søster og svoger lige før jul, jeg var højgravid og var sgu bange for at fødslen ville gå igang, så bange var jeg. Jeg havde mareridt flere nætter derefter, og har lovet mig selv at jeg ALDRIG skal se den igen.

Jeg siger dig bare at den bliver værre endnu!!

Anmeld

17. april 2010

Loa

Mutti2B skriver:

Jeps, den har jeg så lige lejet i Blockbuster og er gået i gang med at se helt alene. Det er vist ikke gennemtænkt for jeg er allerede ved at tisse i bukserne af skræk og jeg har kun set 15 min af filmen.....  

Hehe har også hørt den skulle være temmelig spooky.........

Håber du alligevel får den set færdig

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

Den har jeg aldrig hørt om, den lyder fed.. Hvad handler den om??

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

til alle: Jeg fraråder jer på det kraftigste at se den hvis i vil have en god nats søvn, det er den mest uhyggelige film nogensinde, så er det sagt!

Anmeld

17. april 2010

Laulund87

puha jeg var højgravid da jeg så den og fødte tidligt næste morgen

Tror at det var alle de chok der satte fødslen i gang

Anmeld

17. april 2010

B&J

Den er sååå god jeg syntes det er kanont lavet og den er fed... men da jeg skrev om den her inde syntes alle den var dårlig... håber du får en fed oplevelse ud af den

Anmeld

17. april 2010

Mutti2B

Jeg har ikke turde at tænde for filmen igen... Jeg elsker normalt gysere og har ikke problemer med at se dem, pånær Exorcisten. Den kan jeg bare ikke se alene. Jeg har hørt at den her er SÅ uhyggelig, og det tog jeg sgu lidt som en udfordring. Føler mig lidt lille nu... og alene

Anmeld

17. april 2010

L.J.L

B&J skriver:

Den er sååå god jeg syntes det er kanont lavet og den er fed... men da jeg skrev om den her inde syntes alle den var dårlig... håber du får en fed oplevelse ud af den

Hvis man er til gys, så er det absolut den fedeste gyserfilm, ingen tvivl om det! Jeg elsker gys, men den her var sgu lige en tand for uhyggelig må jeg sige Men fed historie og fedt lavet!

uhhh får bare gåsehud af at tænke på de forskellige uhyggelige scener i filmen, uhhhhh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.