Når nogle mennesker...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Lige præcis... det er det vi er...den uendelige historie...du fylder meget i mine tanker disse dage, men det ved du godt, ikke...kan mærke det...håber alt det bedste for dig..

knus..

Tak min dejlige Eva - det er det der gør dig til den du er... Jeg ved du tænker på mig, for det kan jeg mærke, men du ved også hvis jeg ikke lige svare dine tanker tilbage så er det fordi det fylder en del, det hele ... ved du forstår... Men jeg skrev en langt brev - fyldte to hele computer skrevet sider, og jeg fik svar tilbage ... Jeg skriver det hele til dig en af dagene...

Love you.

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Tak min dejlige Eva - det er det der gør dig til den du er... Jeg ved du tænker på mig, for det kan jeg mærke, men du ved også hvis jeg ikke lige svare dine tanker tilbage så er det fordi det fylder en del, det hele ... ved du forstår... Men jeg skrev en langt brev - fyldte to hele computer skrevet sider, og jeg fik svar tilbage ... Jeg skriver det hele til dig en af dagene...

Love you.

Knus Pia.

Jeg forstår...du gør som det er bedst for dig...jeg er her..altid..

Knus til dig...miiiin...

Anmeld

18. april 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Så absolut   Diana og Znuzke ,,,, Dejlige piger ..

Ihhh  taark.... Og i lige måde

Håber lillemanden har det bedre.

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

bare rammer en...kender I det...? at man har lyst til at lære nogle mennesker at kende...nok mest nu det er i det her medie...der er flere piger herinde som der er kommet under huden på mig, selvom jeg jo aldrig sådan rigtig har mødt dem.

Har I det også sådan?...og jer der evt har mødtes med nogen, var det også sådan i den virkelige verden...at der var noget.. at det blev til et venskab?

Knus Eva...

Godt emne!

Jeg havde nogen stykker herinde, som jeg synes var kommet rigtigt tæt mig følte jeg... Slet ikke nogen som jeg har mødt...

Det er sivet ligeså stille væk igen... Nu er der kun et par stykker....

Er ivrig efter at få nye venskaber...

Anmeld

18. april 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Ihhh  taark.... Og i lige måde

Håber lillemanden har det bedre.

Årh hvor er jeg ærgelig over vores løbetur   Sig til når du kan en tidlig aften   Lillemanden har 39 i feber og hoster som en gal ,, Han er røget på pencellin igen så kryds fingre for han er feberfri i morgen

Anmeld

19. april 2010

Ansemusen

Jeg har kun mødt Dorthemus herindefra, søde dejlige Dorthe  Vi klikkede bare med det samme herinde og fandt så tilfældigt ud af at vi bor 300 meter fra hinanden, så vi skulle da selvfølgelig mødes. Jeg blev bestemt ikke skuffet, så synes helt sikkert I skal springe ud i det tøser, hvis I er nogle som har lyst til at mødes og lære hinanden bedre at kende!

Dorthe, hvis du læser med her: Jeg er sikker på at vi vil få en masse dejlige oplevelser sammen, også med Runa og vores lille mand

Anmeld

19. april 2010

tb

der er da os nogle stykker herinde jeg godt kunne tænke mig at møde, men er en meget genert person, så ville ikke selv spørge ind til det hvis det kom dertil....

men synes siden er rigtig god og bruger meget tid på at læse en masse forskellige indlæg og blive lidt klogere på nogle ting

kh tina

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Ej hvor pinligt jeg har helt glemt MetteT her inde fra. Hende og hendes skønne familie har fået en stor plads i vores hjerte også  

Knus til dig skønne mette hvis du læser dette. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.