Når nogle mennesker...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Pia.

Tina2 skriver:

Ja, en af mine allerbedste veninder mødte jeg faktisk gennem Netbaby, fordi vi begge havde termin i marts '04.....

Så vi mødtes en masse piger på cafe i Aalborg og henad vejen blev hende og jeg bare super gode veninder og har været det lige siden  Hende og hendes mand står bl.a fadder til min søn

Hun gik over tid og fødte først i april, så der er præcis 6 uger imellem vores døtre, og da jeg blev gravid med Milas og hun kort tid efter blev gravid med sin søn, ja så blev der også præcist (med undtagelse af EN dag) 6 uger imellem dem

Jeg har fået en del veninder over nettet og det er bare nogle af de dejligste veninder jeg har  Kunne bestemt også godt tænke mig at møde en del af jer herinde!!!!

lidt sjovt - Min og Eva's historie er stort set ens med din... vi mødtes igennem netbaby - sommeren 02 - fik Mille & bertram med en uge imellem - bliver bedste veninder og bliver også gravide samtidig og Mads og Konrad er der også en uge imellem...

Lidt sjovt, vores historier er så ens...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Tina2

Pia. skriver:

lidt sjovt - Min og Eva's historie er stort set ens med din... vi mødtes igennem netbaby - sommeren 02 - fik Mille & bertram med en uge imellem - bliver bedste veninder og bliver også gravide samtidig og Mads og Konrad er der også en uge imellem...

Knus Pia.

Ja, det er da sjovt det er helt på samme måde! :-) Nu er jeg jo så gravid igen og det er min veninde ikke, men mon ikke der kommer en senere

Desværre er hun flyttet til Fyn nu, så der er langt imellem os, men vi snakker og skriver jævnligt sammen :-)

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Knus Pia.

Ja...åh, for pokker...vi har så mange gode minder...min Pia..

Husker du....

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

Ja.. Min mødregruppe aug06 deler jeg alt med og glemmer af og til at det er et åbent forum vi er i.. Flere af dem har jeg mødt irl og nogen ikke, men der er flere jeg ville elske at møde.. Derudover har jeg fået mig mænget ind i juli gruppen og ligeledes der er der mange jeg rigtig gerne vil møde irl...

Nogle som jeg måske ikke har mødt kan jeg godt se som mine venner, selvom jeg ikke har mødt dem, netop fordi vi deler så meget sammen...

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

jeg synes der er masser af søde piger herinde som man følger med i.

Anmeld

17. april 2010

Pia.

Tina2 skriver:

Ja, det er da sjovt det er helt på samme måde! :-) Nu er jeg jo så gravid igen og det er min veninde ikke, men mon ikke der kommer en senere

Desværre er hun flyttet til Fyn nu, så der er langt imellem os, men vi snakker og skriver jævnligt sammen :-)

Eva boede på falster og jeg godt stykke oppe på sjælland da vi lærte hinanden at kende - så flyttede vi ned til "dem" eller små 7 kilometer fra dem. Nu er vi så flyttet "hjem" igen, men afstanden skal helst ikke have nogen betydning... Vi har haft en lang periode uden hinanden, men alligevel er hun min bedste veninde, stadig den dag i dag - hun er den der kender mig bedst af alle - Min Eva...

Vi har haft meget modgang begge to - men er sikker på at fremtiden giver os mere tid sammen...

Knus fra Pia, der helt lod sig rive med her...

Anmeld

17. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Ja...åh, for pokker...vi har så mange gode minder...min Pia..

Husker du....

Ja vi har så meget sammen skønne Eva... Vi kan fortælle historien der aldrig ender ... Så skøn en tid ....

Anmeld

17. april 2010

wamse

uha jeg har absolut "mødt" nogle skønne kvinder her inde jeg gerne ville møde in real life når tiden byder sig

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja vi har så meget sammen skønne Eva... Vi kan fortælle historien der aldrig ender ... Så skøn en tid ....

Lige præcis... det er det vi er...den uendelige historie...du fylder meget i mine tanker disse dage, men det ved du godt, ikke...kan mærke det...håber alt det bedste for dig..

knus..

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Alene i denne tråd er der 3 der allerede har rørt mig, som jeg gerne ville møde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.