Når nogle mennesker...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Diana...

michella80 skriver:

Det var da så lidt.... Er glad for at høre du får hjælp for det har da været en voldsom oplevelse. Og jeg tror nu ikke Eva har noget imod du lige får lidt luft for det. Knus til dig!!!

Det tror jeg nu heller ikke hun har  Men det jo en hygge tråd og så kommer mit øv indlæg  hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Diana...

Eva skriver:

Nej nej nej...slet ikke...

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Der skal være plads til det hele...sådan er livet og vi herinde er en del af det hele ikke...så endelig ikke hold dig tilbage, søde...

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Diana... skriver:

Det tror jeg nu heller ikke hun har  Men det jo en hygge tråd og så kommer mit øv indlæg  hi hi.

Ja men som jeg kan se hun skriver længere nede så læsser du bare af hvis du har brug for det

Anmeld

17. april 2010

Diana...

michella80 skriver:

Ja men som jeg kan se hun skriver længere nede så læsser du bare af hvis du har brug for det

I er så dejlige begge to. Men så laver jeg mit eget indlæg hvis det er.

1000 tak begge to 

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Diana... skriver:

1000 tak begge to 

Okay bare i orden. Fortsat god aften til dig søde

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Diana... skriver:

1000 tak begge to 

Bare ok, smukke...men du skal endelig bare få det ud...sætte ord på hvis du har brug for det... det er hårdt det du kæmper med nu....stakkels dig..

Anmeld

17. april 2010

Diana...

michella80 skriver:

Okay bare i orden. Fortsat god aften til dig søde

I lige måde søde.

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Eva skriver:

Bare ok, smukke...men du skal endelig bare få det ud...sætte ord på hvis du har brug for det... det er hårdt det du kæmper med nu....stakkels dig..

Ja det er det, og heldigvis har jeg noget familie at snakke med + hende familie og venner så det hjælpe. 

Endnu en gang tak 

Anmeld

17. april 2010

Tina2

Ja, en af mine allerbedste veninder mødte jeg faktisk gennem Netbaby, fordi vi begge havde termin i marts '04.....

Så vi mødtes en masse piger på cafe i Aalborg og henad vejen blev hende og jeg bare super gode veninder og har været det lige siden  Hende og hendes mand står bl.a fadder til min søn

Hun gik over tid og fødte først i april, så der er præcis 6 uger imellem vores døtre, og da jeg blev gravid med Milas og hun kort tid efter blev gravid med sin søn, ja så blev der også præcist (med undtagelse af EN dag) 6 uger imellem dem

Jeg har fået en del veninder over nettet og det er bare nogle af de dejligste veninder jeg har  Kunne bestemt også godt tænke mig at møde en del af jer herinde!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.