Når nogle mennesker...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Diana...

michella80 skriver:

Det er altså også bare vildt uhyggeligt.... Går det lidt bedre? Knus

Ja det gjorde det jeg er selv blevet meget bange for alt bla jeg kan ikke gå på toilette alene og ikke gå over en vej er bange for at bruge knive osv er virkelig blevet bange for alt der kan gøre skade på mine kære. Men jeg går til krise psykolog så det skal nok gå godt igen men det tager tid :)

Nåå jeg ville ikke ødelægge søde evas tråd ;) Med mit rod ;) 

Men tak fordi du spurgte til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

smokin

Eva skriver:

nej, hvad... hvorfor det udtryk?

Er det ikke sådan en smiley "du gør mig genert?" - nå det er det i min verden!

Du er bare en meget rammende person - på den allerbedste måde!! Og jeg vil gerne være din ven  (sender den lige igen) 

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Eva skriver:

bare rammer en...kender I det...? at man har lyst til at lære nogle mennesker at kende...nok mest nu det er i det her medie...der er flere piger herinde som der er kommet under huden på mig, selvom jeg jo aldrig sådan rigtig har mødt dem.

Har I det også sådan?...og jer der evt har mødtes med nogen, var det også sådan i den virkelige verden...at der var noget.. at det blev til et venskab?

Knus Eva...

ja det kender jeg godt, har været til flere træf igennem andre fora hvor det var med småfolk, som regl dem der trickede mig på nettet gjorde det også i virkeligheden, og dem jeg følte samhørighed med fandt jeg ret hurtigt sammen med i det private også.

Men ingen af mine allernærmeste veninder er fra nettet, men det kan jo være jeg har det tilgode.

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Zette skriver:

Er det ikke sådan en smiley "du gør mig genert?" - nå det er det i min verden!

Du er bare en meget rammende person - på den allerbedste måde!! Og jeg vil gerne være din ven  (sender den lige igen) 

Åhhh.... så forstår jeg... i lige måde, smukke...og en dag, så kommer jeg sgu forbi...

Søde dig...

Knus..

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Diana... skriver:

Ja det gjorde det jeg er selv blevet meget bange for alt bla jeg kan ikke gå på toilette alene og ikke gå over en vej er bange for at bruge knive osv er virkelig blevet bange for alt der kan gøre skade på mine kære. Men jeg går til krise psykolog så det skal nok gå godt igen men det tager tid

Nåå jeg ville ikke ødelægge søde evas tråd Med mit rod  

Men tak fordi du spurgte til mig 

Det var da så lidt.... Er glad for at høre du får hjælp for det har da været en voldsom oplevelse. Og jeg tror nu ikke Eva har noget imod du lige får lidt luft for det. Knus til dig!!!

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

Det var da så lidt.... Er glad for at høre du får hjælp for det har da været en voldsom oplevelse. Og jeg tror nu ikke Eva har noget imod du lige får lidt luft for det. Knus til dig!!!

Nej nej nej...slet ikke...

Anmeld

17. april 2010

Chalala85

Eva skriver:

bare rammer en...kender I det...? at man har lyst til at lære nogle mennesker at kende...nok mest nu det er i det her medie...der er flere piger herinde som der er kommet under huden på mig, selvom jeg jo aldrig sådan rigtig har mødt dem.

Har I det også sådan?...og jer der evt har mødtes med nogen, var det også sådan i den virkelige verden...at der var noget.. at det blev til et venskab?

Knus Eva...

Kender det rigtig godt.. der er nogen man bare klikker med igennem skærmen, kemien er der r bare på en eller anden måde.. lidt underligt.. men fedt.

Har ikke mødt nogen herinde fra ENDNU, håber da jeg en dag kommer til det, men dem jeg har mødt fra andre forumer snakker jeg stadig med idag og det har været fantastik.

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Eva skriver:

Nej nej nej...slet ikke...

Tænkte jeg nok

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

michella80 skriver:

Tænkte jeg nok

Anmeld

17. april 2010

Muffinmus

Jeps, at møde folk på nettet f.eks i mødregrupper og så rent faktisk klikke med dem IRL når man mødes:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.