Når nogle mennesker...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
47 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Honningblomst

bare rammer en...kender I det...? at man har lyst til at lære nogle mennesker at kende...nok mest nu det er i det her medie...der er flere piger herinde som der er kommet under huden på mig, selvom jeg jo aldrig sådan rigtig har mødt dem.

Har I det også sådan?...og jer der evt har mødtes med nogen, var det også sådan i den virkelige verden...at der var noget.. at det blev til et venskab?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

smokin

Eva skriver:

bare rammer en...kender I det...? at man har lyst til at lære nogle mennesker at kende...nok mest nu det er i det her medie...der er flere piger herinde som der er kommet under huden på mig, selvom jeg jo aldrig sådan rigtig har mødt dem.

Har I det også sådan?...og jer der evt har mødtes med nogen, var det også sådan i den virkelige verden...at der var noget.. at det blev til et venskab?

Knus Eva...

- det er bare hvad jeg har at sige!

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Zette skriver:

nej, hvad... hvorfor det udtryk?

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Jeg mødte en super dejlig pige for 4 måneder siden og aldrig er der en person der er kommet så langt ind under uden på mig og omvendt Hun var bare noget helt specielt og det er første gang nogen sinde at jeg faktisk har brugt ordet bedste veninde og så efter så kort tid. Og jeg fandt hende så død i hendes lejlighed i onsdags 

og det har nok desvære bygget en lidt større mur rundt om mig. 

Men ja det kende jeg godt 

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Zette skriver:

Til Eva: Ja der er nogen jeg også har lyst til at møde herinde og hvis liv jeg følger med i og en eller anden dag lykkes det.

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Diana... skriver:

Jeg mødte en super dejlig pige for 4 måneder siden og aldrig er der en person der er kommet så langt ind under uden på mig og omvendt Hun var bare noget helt specielt og det er første gang nogen sinde at jeg faktisk har brugt ordet bedste veninde og så efter så kort tid. Og jeg fandt hende så død i hendes lejlighed i onsdags 

Åh, søde Diana...måske der var en helt bestemt mening med det var lige dig der fandt hende...selvom det er svært og dumt og pisse uretfærdigt...så måske...

STORT kram..

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Diana... skriver:

Det er altså også bare vildt uhyggeligt.... Går det lidt bedre? Knus

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Så absolut   Diana og Znuzke ,,,, Dejlige piger ..

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Eva skriver:

Åh, søde Diana...måske der var en helt bestemt mening med det var lige dig der fandt hende...selvom det er svært og dumt og pisse uretfærdigt...så måske...

STORT kram..

Ja sådan har jeg os prøvet at tænke men kan bare ikke lige finde ud af hvad meningen skulle være. 

Tak for krammet søde. 

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Diana... skriver:

Ja sådan har jeg os prøvet at tænke men kan bare ikke lige finde ud af hvad meningen skulle være. 

Tak for krammet søde. 

Nej og det skal du nok heller ikke, endnu...men en dag kommer det til dig...det er jeg sikker på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.