Afhængighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har været PÆNT MEGET afhængig af Cocio. Var så afhængig at selv kl 23.30 om aftenen kunne jeg finde på at kører på statoil efter en stor cocio (70cl)
Jeg er stadig vild med Cocio, men drikker slet ikke i nærheden af det antal som den gang mere. Nok fordi jeg tager på af det nu, det gjorde jeg ikke dengang ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Kloster

Hej.

Jeg hedder Kloster og jeg er afhængig af min mobil.

Anmeld

15. april 2010

bette

Eva skriver:

Var ikke lige sådan noget jeg mente..men fair nok...så håber jeg ikke du bliver alene...

det er nu ikke bare en alm. afhængighed.. i neeeed it..

Anmeld

15. april 2010

TbCp

Jeg hedder Tina og jeg er afhængig af læbepomade.... kan bare mærke hvordan mine læber begynder at tørre ind hvis jeg har glemt min læbepomade.... så er jeg nødt til at købe en ny

Og så siger min mand at jeg er afhængig af baby.dk.... meeennn det er jeg altså ikke (eller måske jeg bare ikke vil indrømme det overfor mig selv endnu )

Anmeld

15. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

Jeg hedder Eva og jeg var afhængig af pepsi-max...hvad er du eller har du været afhængig af?

Jeg har drukket alt for meget, hver evig eneste dag i en lang periode...men tog en kold tyrker fra lørdag aften og har ikke drukket det siden...helt slut med cola....dejligt...

Hvad med jer...

Knus Eva

Jeg hedder Renée og jeg er SUKKERAFHÆNGIG!!!!!

....og det er ALT!! Især sodavand er min gode ven.. Og nogle dage SKAL jeg bare ha chokolade.. Ja det er ikke uden grund jeg vejer hvad jeg gør idag..

Jeg stoppede dog med mit sukker for snart 14 dage siden.. Og det er HÅRDT!!!

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Jeg hedder Renée og jeg er SUKKERAFHÆNGIG!!!!!

....og det er ALT!! Især sodavand er min gode ven.. Og nogle dage SKAL jeg bare ha chokolade.. Ja det er ikke uden grund jeg vejer hvad jeg gør idag..

Jeg stoppede dog med mit sukker for snart 14 dage siden.. Og det er HÅRDT!!!

FLOT!!! og det er PISSE hårdt... men super flot du er kommet igennem to uger..

Anmeld

15. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

FLOT!!! og det er PISSE hårdt... men super flot du er kommet igennem to uger..

Tak SMUKKE Eva..

Jeg ved ikke om jeg kan holde det, tror jeg ikke.. Jeg tror jeg blir "nødt" til at ha en ugentlig syndedag for, at jeg ikke kører helt surt i det..

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Tak SMUKKE Eva..

Jeg ved ikke om jeg kan holde det, tror jeg ikke.. Jeg tror jeg blir "nødt" til at ha en ugentlig syndedag for, at jeg ikke kører helt surt i det..

Du kan godt...pludselig savner din krop det ikke.. nogen fungerer med en ugentlig dag, for mig virker det som en ryger der lige skal have bare en smøg...så er jeg hooked igen.. så det er enten eller for mig..

Men du kan godt...bare hold ud..

Anmeld

15. april 2010

Halbschön

Eva skriver:

Du kan godt...pludselig savner din krop det ikke.. nogen fungerer med en ugentlig dag, for mig virker det som en ryger der lige skal have bare en smøg...så er jeg hooked igen.. så det er enten eller for mig..

Men du kan godt...bare hold ud..

Jeg prøver alt hvad jeg kan for helt at undvære det.. min veninde som lige har smidt 60kg er en af dem der har en ugentlig syndedag... I nogle uger er det fx fordi hun vil i byen med veninderne, og så er det alkoholen hun synder med... Så længe man kan styre det er det jo super.. Men som dig.. Jeg tror også jeg vil ha bedst af at undvære det helt og kun "smage" ved specielle lejligheder....

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Jeg prøver alt hvad jeg kan for helt at undvære det.. min veninde som lige har smidt 60kg er en af dem der har en ugentlig syndedag... I nogle uger er det fx fordi hun vil i byen med veninderne, og så er det alkoholen hun synder med... Så længe man kan styre det er det jo super.. Men som dig.. Jeg tror også jeg vil ha bedst af at undvære det helt og kun "smage" ved specielle lejligheder....

Flot af din veninde...super godt gået...er hun så færdig med at tabe sig nu?

Jeg holdt mig helt fra det da jeg tabte mig, men sådan kan ingen leve bagefter tror jeg...så nu er det lidt usundt og så holde øje med vægten, stiger den så ingen sukker igen osv osv osv...i en lang uendelighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.