Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: Det hjælper rigtig meget...jeg drak litervis da jeg tabte de der 30 kilo...
Det hjælper rigtig meget...jeg drak litervis da jeg tabte de der 30 kilo...
jeg gik til vægtvogterne dengang, og de anbefalede ligefrem at man begyndte at drikke pepsi max der er nul point i nemlig.. regner os med efter barsel at skulle drikke en masse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg hedder heidi og er afhængig af tryghed
tomatskruer
bette skriver: jeg hedder heidi og er afhængig af tryghed
Var ikke lige sådan noget jeg mente..men fair nok...så håber jeg ikke du bliver alene...
tb skriver: jeg gik til vægtvogterne dengang, og de anbefalede ligefrem at man begyndte at drikke pepsi max der er nul point i nemlig.. regner os med efter barsel at skulle drikke en masse
Men det smadrer så bare tænder og knogler laver appelsinhud og en masse andet øv...
det er altså os helt vildt den forandring du har gennemgået!!! kiggede dine billeder igennem forleden dag og kæresten kiggede med over skulderen.. han sagde os 'hold da kæft!! det var da helt vildt at det er samme person' han kom da vist til at kalde dig for en 'snack'.. hehe..
Eva skriver: Men det smadrer så bare tænder og knogler laver appelsinhud og en masse andet øv...
vidste godt det ikke var sundt pga sødemidler, men vidste ikke man kunne få appelsinhud af det hmm, godt man ikke drikker sindssygt meget af det
Jeg hedder Carina og er afhænig af Baby.dk
svane83 skriver: Jeg hedder Carina og er afhænig af Baby.dk
Cola og chokolade...mmmm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128