Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Jeg har været afhængig af netdating. Det er gudskelov stoppet, men det tog lang tid og havde mange omkostninger for følelseslivet. Nu er jeg "fri" og kun afhængig af Paradise Hotel (pinligt i en alder af 32...)
Jeg har været afhængig af netdating. Det er gudskelov stoppet, men det tog lang tid og havde mange omkostninger for følelseslivet. Nu er jeg "fri" og kun afhængig af Paradise Hotel (pinligt i en alder af 32...)
Paradise Hotel er altså ogs det BEDSTE :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg hedder jette jeg er afhængig af tyggegummi når jeg går ud af døren så skal jeg have tyggegummi i munden ellers føler jeg mig helt fortabt eller hvis jeg arbejde hvis jeg går hjemme behøver jeg det ikke mærkeligt
tb skriver: jeg hedder tina og er os helt vild med pepsi max får dog 'bare' et glas om dagen (men ikke altid hver dag), og det ser jeg ikke noget galt i.. synes tit det kan tage en lækkersult midt på dagen, og så hellere drikke sådan et glas end at spise en plade chokolade
jeg hedder tina og er os helt vild med pepsi max får dog 'bare' et glas om dagen (men ikke altid hver dag), og det ser jeg ikke noget galt i.. synes tit det kan tage en lækkersult midt på dagen, og så hellere drikke sådan et glas end at spise en plade chokolade
Lige præcis og der det startede med mig... altså da jeg skulle tabe mig og jeg skulle finde et kalorielet alternativ til det usunde...
Men altså 2-4 LITER!!!! om dagen, det er for meget..
Jeg hedder Mette og er helt sikkert også afhængig af Pepsi max!! Det er jo virkelig det bedste
Jeg hedder Monica og jeg var afhængig af mentholcigaretter i mange år. Jeg stoppede fordi jeg gerne ville være gravid men ikke kunne drømme om at ryge under graviditet. Nogle dage er jeg superglad for at jeg er stoppet, men andre dage kan jeg næsten ikke vente til jeg har født og er færdig med at amme så jeg kan begynde at festryge igen...
Monica
Mit navn er Anke, og jeg er afhængig af håndcreme.
Jeg er lettere neurotisk hvad angår tørre hænder, og SKAL altid have creme med mig, for tænk nu, hvis hænderne skal vaskes undervejs og de bliver tørre??
Eva skriver: Lige præcis og der det startede med mig... altså da jeg skulle tabe mig og jeg skulle finde et kalorielet alternativ til det usunde... Men altså 2-4 LITER!!!! om dagen, det er for meget..
ja ok det kan jeg godt se er lige meget nok.. hehe.. mit startede os da jeg skulle tabe mig 8-9 kg for nogle år siden det hjælper altså os, synes jeg..
tb skriver: ja ok det kan jeg godt se er lige meget nok.. hehe.. mit startede os da jeg skulle tabe mig 8-9 kg for nogle år siden det hjælper altså os, synes jeg..
Det hjælper rigtig meget...jeg drak litervis da jeg tabte de der 30 kilo...
Jeg er afhængig af sodavand...
Skal have 1 om aftenen... men det er så lige meget hvad det er.
Bare Ikke Pepsi Max eller light generelt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128