Afhængighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
69 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Honningblomst

Jeg hedder Eva og jeg var afhængig af pepsi-max...hvad er du eller har du været afhængig af?

Jeg har drukket alt for meget, hver evig eneste dag i en lang periode...men tog en kold tyrker fra lørdag aften og har ikke drukket det siden...helt slut med cola....dejligt...

Hvad med jer...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

trine3112

Jeg hedder Trine og jeg er afhængig af tyggegummi med lakridssmag og Stimorol Original

/Trine

Anmeld

15. april 2010

Mimbi

Jeg hedder Maibritt og jeg er afhængig af pepsi of smøger

Anmeld

15. april 2010

Valle81

Hej:0)

Jeg hedder Christina og jeg er afhængig af cola og romkugler fra Superbedst:0)

Skal gerne have et glas cola og to romkugler hver dag, ellers er jeg sikker på at jeg ikke kan hænge sammen:0)

Anmeld

15. april 2010

Anja.t

Jeg hedder Anja og er afhængig af sodavand, gerne topform light og hindbær sodavand. Drikker ikke andet...

Anmeld

15. april 2010

MTS

Jeg heder Malin og er afhængig af lakridser.

Anmeld

15. april 2010

Vial

Jeg har været afhængig af netdating. Det er gudskelov stoppet, men det tog lang tid og havde mange omkostninger for følelseslivet. Nu er jeg "fri" og kun afhængig af Paradise Hotel (pinligt i en alder af 32...)

Anmeld

15. april 2010

_-Kathrine-_

Jeg hedder Kathrine og jeg er afhængig af sodavand (Især Cola Zero) :-) OG min computer...-Så meget at kæresten skal spørge pænt om han må låne den :-)

Anmeld

15. april 2010

FrkLarsen

Jeg hedder Kamilla og er afhængig af cola  

Anmeld

15. april 2010

tb

jeg hedder tina og er os helt vild med pepsi max  får dog 'bare' et glas om dagen (men ikke altid hver dag), og det ser jeg ikke noget galt i.. synes tit det kan tage en lækkersult midt på dagen, og så hellere drikke sådan et glas end at spise en plade chokolade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.